Objaw | Procedura diagnostyczna | Sprawdzić również | |
---|---|---|---|
Silnika nie można uruchomić (MIL działa prawidłowo, brak kodu DTC) | 1. 2. 3. 4. | Sprawdzić akumulator. Sprawdzić rozrusznik. Sprawdzić ciśnienie paliwa. Usunąć usterkę w obwodzie pompy paliwa. |
|
Nie można uruchomić silnika (lampka MIL zapala się i pozostaje zapalona lub w ogóle się nie zapala, brak kodów DTC) | Usunąć usterkę w obwodzie MIL. | ||
Lampka MIL zapala się i pozostaje zapalona lub w ogóle się nie zapala, brak kodów DTC | Usunąć usterkę w obwodzie MIL. | ||
Silnika nie można uruchomić (MIL działa prawidłowo, brak kodów DTC, świeci się lub miga kontrolka immobilizera) | Sprawdzić objawy usterek układu immobilizera. | ||
Silnik można uruchomić, ale natychmiast gaśnie (MIL działa prawidłowo, brak kodów DTC, świeci się lub miga kontrolka immobilizera) | Sprawdzić objawy usterek układu immobilizera. | ||
Utrudnione uruchamianie (lampka MIL jest sprawna, brak kodów DTC) | 1. 2. 3. | Sprawdzić akumulator. Sprawdzić ciśnienie paliwa. Sprawdzić obudowę przepustnicy. |
|
Obroty zimnego „szybkiego” biegu jałowego są zbyt niskie (lampka MIL jest sprawna, brak kodów DTC) | 1. 2. | Przeprowadzić procedurę uczenia biegu jałowego ECM. Sprawdzić obroty biegu jałowego. | |
Obroty zimnego „szybkiego” biegu jałowego są zbyt wysokie (lampka MIL jest sprawna, brak kodów DTC) | 1. 2. 3. | Przeprowadzić procedurę uczenia biegu jałowego ECM. Sprawdzić obroty biegu jałowego. Sprawdzić obudowę przepustnicy. | |
Po rozgrzaniu obroty biegu jałowego są poniżej wymaganych, bez obciążenia (lampka MIL jest sprawna, brak kodów DTC) | 1. 2. | Usunąć usterki w obwodzie sygnału FR alternatora. Sprawdzić obudowę przepustnicy. | |
Po rozgrzaniu obroty biegu jałowego są powyżej wymaganych, bez obciążenia (lampka MIL jest sprawna, brak kodów DTC) | 1. 2. | Usunąć usterki w obwodzie sygnału FR alternatora. Sprawdzić czujnik APP. | |
Po rozgrzaniu obroty biegu jałowego spadają podczas kręcenia kołem kierownicy (lampka MIL jest sprawna, brak kodów DTC) | 1. 2. | Przeprowadzić procedurę uczenia biegu jałowego ECM. Sprawdzić obudowę przepustnicy. | Układ wspomagania kierownicy |