1. |
Odłączyć złączkę 5-stykową (A) od silnika wycieraczek (B).
|
2. | Sprawdzić silnik wycieraczek, podłączając
zasilanie akumulatora do styku nr 3 i masę do styku nr 2 złączki
5-stykowej silnika wycieraczek. Silnik powinien pracować z niską
prędkością. Jeśli silnik nie działa lub nie pracuje płynnie, należy go
wymienić. |
3. | Sprawdzić silnik wycieraczek, podłączając
zasilanie akumulatora do styku nr 5 i masę do styku nr 2 złączki
5-stykowej silnika wycieraczek. Silnik powinien pracować z wysoką
prędkością. Jeśli silnik nie działa lub nie pracuje płynnie, należy go
wymienić. |
4. | Podłączyć ponownie złączkę 5-stykową. Podłączyć
omomierz analogowy między stykami nr 4 i nr 2, a następnie uruchomić
silnik przy niskiej lub wysokiej prędkości oraz działającym przełączniku
wycieraczek szyby przedniej. Wskazówka omomierza powinna pulsować. Gdy nie
działa w ten sposób, należy wymienić
silnik. |