Element | Wielkość mierzona | Zastrzeżenia | Wartość nominalna lub nowa | |
---|---|---|---|---|
Koło kierownicy | Luz obwodowy koła kierownicy mierzony przy włączonym silniku | 0-10 mm | ||
Minimalna siła obrotu koła kierownicy mierzona przy włączonym silniku | 34 N (3,5 kG) | |||
Przekładnia | Kąt poluzowania śruby prowadnicy listwy zębatej z pozycji zablokowanej | 7 °±3 ° |
Element | Wielkość mierzona | Zastrzeżenia | Wartość nominalna lub nowa | Wartość dopuszczalna |
---|---|---|---|---|
Geometria kół | Kąt pochylenia koła | Przód | 0 ° 00 ¢±30 ¢ | |
Tył | -1 ° 00 ¢±30 ¢ | |||
Kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy | Przód | 4 ° 14 ¢±30 ¢ | ||
Całkowita zbieżność | Przód | 0±2 mm | ||
Tył | 4±2 mm | |||
Kąt skrętu kół przednich z ogumieniem 205/55R16 91H lub 205/55R16 91V | Wewnętrzny | 41 ° 05 ¢±2 ° | ||
Zewnętrzny | 33 °05¢ (wymagane) | |||
Kąt skrętu kół przednich z ogumieniem 225/45ZR17 91Y | Wewnętrzny | 36 ° 44 ¢±2 ° | ||
Zewnętrzny | 30 °38¢ (wymagane) | |||
Koła | Bicie felgi stalowej | Osiowe | 0-1,0 mm | 2,0 mm |
Promieniowe | 0-1,0 mm | 1,5 mm | ||
Bicie felgi aluminiowej | Osiowe | 0-0,7 mm | 2,0 mm | |
Promieniowe | 0-0,7 mm | 1,5 mm | ||
Łożysko koła | Luz osiowy | Przód | 0-0,05 mm | |
Tył | 0-0,05 mm |
Element | Wielkość mierzona | Zastrzeżenia | Wartość nominalna lub nowa | Wartość dopuszczalna |
---|---|---|---|---|
Dźwignia hamulca postojowego | Działanie po ciągnięciu z siłą 196 N (20 kG) | 8 do 9 ząbków | ||
Pedał hamulca | Wysokość pedału (z wymontowaną wykładziną) | LHD | 132 mm | |
RHD | 152 mm | |||
Skok jałowy | 1,0-5,0 mm | |||
Pompa hamulcowa | Luz popychacz-tłok | Bez regulacji | ||
Tarcze hamulcowe | Grubość | Przód | 22,9-23,1 mm | 21,0 mm |
Tył | 8,9-9,1 mm | 7,0 mm | ||
Bicie | Przód | ——— | 0,10 mm | |
Tył | ——— | 0,10 mm | ||
Nierównoległość | Przód i tył | ——— | 0,015 mm | |
Klocek hamulcowy | Grubość | Przód | 11,0 mm | 1,6 mm |
Tył | 9,0 mm | 1,6 mm | ||
Serwo hamulcowe - Z VSA | Ciśnienie oleju pompy hamulcowej | Podciśnienie kPa (mmHg) | Nacisk na pedał hamulca N (kG) | kPa (kG/cm2) |
0 (0) | 98 (10) | 0 (0) | ||
294 (30) | 1.220 (12,4) | |||
66,7 (500) | 98 (10) | 4.270 (43,5) | ||
294 (30) | 12.410 (126,5) | |||
Serwo hamulcowe - Z ABS | Ciśnienie oleju pompy hamulcowej | Podciśnienie kPa (mmHg) | Nacisk na pedał hamulca N (kG) | kPa (kG/cm2) |
0 (0) | 98 (10) | 0 (0) | ||
294 (30) | 1.220 (12,4) | |||
97,3 (730) | 98 (10) | 4.720 (48,1) | ||
294 (30) | 15.670 (159,8) |
Element | Wielkość mierzona | Zastrzeżenia | Wartość nominalna lub nowa | |
---|---|---|---|---|
Czynnik chłodniczy | Typ | HFC-134a (R-134a) | ||
Pojemność układu | 440-490 g | |||
Olej | Typ | SANDEN: SP-10 (nr katalogowy 38897-P13-003, 38898-P13-003 lub 38899-P13-A01) | ||
Pojemność elementów układu | Skraplacz | 20 ml | ||
Parownik | 35 ml | |||
Wszystkie przewody | 10 ml | |||
Sprężarka | 75-85 ml | |||
Sprężarka | Opór cewki | Przy 20°C | 3,15-3,45 W | |
Luz koło pasowe - tarcza dociskowa | 0,35-0,65 mm |