| 4. | Sprawdzić, czy nie ma uszkodzeń i wycieków z pompy hamulcowej oraz modulatora-modułu sterującego ABS lub VSA.
| Punkt połączenia | Elementy | Podłączany do | Wymagana wartość momentu dokręcenia | Uwaga |
|---|
| A | Zacisk przedniego hamulca | Elastyczny przewód hamulcowy | 34 N·m (3,5 kG·m) | Śruba specjalna | | Odpowietrznik | 9,8 N·m (1,0 kG·m) | | | B | Zacisk tylnego hamulca | Elastyczny przewód hamulcowy | 34 N·m (3,5 kG·m) | Śruba specjalna | | Odpowietrznik | 9,8 N·m (1,0 kG·m) | | | C | Elastyczny przewód hamulcowy | Sztywny przewód hamulcowy | 15 N·m (1,5 kG·m) | Nakrętka kołnierzowa | | D | Pompa hamulcowa (ABS) | Sztywny przewód hamulcowy | 15 N·m (1,5 kG·m) | Nakrętka kołnierzowa | | Pompa hamulcowa (VSA) | 22 N·m (2,2 kG·m) | | E | Modulator-moduł sterujący ABS | Sztywny przewód hamulcowy | 15 N·m (1,5 kG·m) | Nakrętka kołnierzowa | | Modulator-moduł sterujący VSA | Przewód hamulcowy (nakrętka 12 mm) | 22 N·m (2,2 kG·m) | Przewód hamulcowy (nakrętka 10 mm) | 15 N·m (1,5 kG·m) |
UWAGA: Na rysunku przedstawiono wersję RHD, wersja LHD jest symetryczna.
|