1. | Przekręcić czujnik (A) położenia pedału hamulca w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara i odciągnąć go, aż przestanie dotykać pedału hamulca.
|
2. | Pociągnąć wykładzinę podłogową i odnaleźć wycięcie w wykładzinie. Podnieść wycięcie w wykładzinie i zmierzyć wysokość pedału (B) od środka lewej strony nakładki pedału hamulca (C) do podłogi.
|
3. | Poluzować nakrętkę kontrującą (A) popychacza i wkręcać lub wykręcać popychacz (B), używając szczypiec, aż do uzyskania odpowiedniej wysokości pedału. Po regulacji dokręcić nakrętkę kontrującą popychacza. Nie regulować wysokości pedału z wciśniętym popychaczem.
|
4. | Wcisnąć czujnik położenia pedału hamulca aż do pełnego wciśnięcia jego trzpienia (koniec gwintowany - A - dotyka podkładki - B - na dźwigni pedału). Następnie przekręcić czujnik położenia hamulca o 45° zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara w celu jego zablokowania. Odstęp między czujnikiem położenia pedału hamulca a podkładką jest automatycznie regulowany na wartość 0,7 mm przez zablokowanie czujnika. Sprawdzić, czy światła STOP wyłączają się po zwolnieniu pedału.
|
5. | Sprawdzić skok jałowy pedału hamulca. |
1. | Przy wyłączonym silniku sprawdzić skok jałowy pedału (A) na nakładce pedału (B), naciskając pedał ręką.
|