Zamontowanie kierownicy

1.Przed zamontowaniem koła kierownicy sprawdzić, czy koła są ustawione do jazdy na wprost i wycentrować szpulę przewodów (A). Ustawić szpulę przewodów, obracając ją najpierw zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara, aż do zablokowania. Następnie obrócić przewód o około 3 pełne obroty w kierunku przeciwnym. Strzałka (B) na szpuli przewodów powinna być skierowana do góry.

 

2.Ustawić dwa występy (A) kołnierza powrotu kierunkowskazów (B), jak pokazano na rysunku. Zamontować kierownicę na wałek kolumny kierowniczej, sprawdzając, czy do piasty kierownicy (C) wchodzą kołki (D) szpuli przewodów i występy kołnierza powrotu kierunkowskazów. Przy montażu kierownicy nie uderzać w kierownicę ani w wałek kolumny kierowniczej.

 

3.Wkręcić śrubę kierownicy (A) i dokręcić ją wymaganym momentem. Podłączyć złączkę dodatkowej wiązki przewodów szpuli przewodów (B). Sprawdzić, czy wiązka przewodów jest prawidłowo poprowadzona i zamocowana.

 

4.Zamontować poduszkę powietrzną kierowcy i sprawdzić działanie układu.

5.Podłączyć ujemny przewód do akumulatora i wykonać następujące czynności:

  • Włączyć zapłon (II); kontrolka SRS powinna się zapalić na około 6 sekund, a następnie zgasnąć.
  • Ustawić zegar.
  • Sprawdzić, czy układ tempomatu, pilot układu audio, system nawigacji (jeśli należy do wyposażenia) i mechanizm wyłączania kierunkowskazów są sprawne.
  • Sprawdzić, czy ramiona kierownicy są ustawione symetrycznie.