1. | Przed zamontowaniem koła kierownicy sprawdzić, czy koła są ustawione do jazdy na wprost i wycentrować szpulę przewodów (A). Ustawić szpulę przewodów, obracając ją najpierw zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara, aż do zablokowania. Następnie obrócić przewód o około 3 pełne obroty w kierunku przeciwnym. Strzałka (B) na szpuli przewodów powinna być skierowana do góry.
|
2. | Ustawić dwa występy (A) kołnierza powrotu kierunkowskazów (B), jak pokazano na rysunku. Zamontować kierownicę na wałek kolumny kierowniczej, sprawdzając, czy do piasty kierownicy (C) wchodzą kołki (D) szpuli przewodów i występy kołnierza powrotu kierunkowskazów. Przy montażu kierownicy nie uderzać w kierownicę ani w wałek kolumny kierowniczej.
|
3. | Wkręcić śrubę kierownicy (A) i dokręcić ją wymaganym momentem. Podłączyć złączkę dodatkowej wiązki przewodów szpuli przewodów (B). Sprawdzić, czy wiązka przewodów jest prawidłowo poprowadzona i zamocowana.
|
4. | Zamontować poduszkę powietrzną kierowcy i sprawdzić działanie układu. |
5. | Podłączyć ujemny przewód do akumulatora i wykonać następujące czynności:
|