1. | Upewnić się, że zapłon jest wyłączony, po czym odłączyć ujemny przewód od akumulatora. |
2. | Zdjąć dolną osłonę deski rozdzielczej po stronie kierowcy. |
3. | Wymontować dolną osłonę boczną po stronie kierowcy. |
4. | Odłączyć 2-stykową złączkę A modułu sterującego EPS i 2-stykową złączkę B, 2-stykową złączkę C i 28-stykową złączkę D.
|
5. | Z modułu sterującego EPS wymontować nakrętki (C) i śrubę kołnierzową (F). |
6. | Wymontować moduł sterujący EPS. |
7. | Zamontować moduł sterujący EPS w kolejności odwrotnej do procedury wymontowania. |
8. | Podłączyć ujemny przewód do akumulatora i wykonać następujące czynności:
|
9. | Po zamontowaniu należy uruchomić silnik i pozostawić go na biegu jałowym. Kilka razy obracać kierownicę do oporu w lewą i prawą stronę. Sprawdzić, czy kontrolka EPS się nie zapala. |