Wymontowanie i zamontowanie modułu sterującego EPS

UWAGA: Na rysunku przedstawiono wersję RHD, wersja LHD jest symetryczna.

1.Upewnić się, że zapłon jest wyłączony, po czym odłączyć ujemny przewód od akumulatora.

2.Zdjąć dolną osłonę deski rozdzielczej po stronie kierowcy.

3.Wymontować dolną osłonę boczną po stronie kierowcy.

4.Odłączyć 2-stykową złączkę A modułu sterującego EPS i 2-stykową złączkę B, 2-stykową złączkę C i 28-stykową złączkę D.

 

5.Z modułu sterującego EPS wymontować nakrętki (C) i śrubę kołnierzową (F).

6.Wymontować moduł sterujący EPS.

7.Zamontować moduł sterujący EPS w kolejności odwrotnej do procedury wymontowania.

8.Podłączyć ujemny przewód do akumulatora i wykonać następujące czynności:


9.Po zamontowaniu należy uruchomić silnik i pozostawić go na biegu jałowym. Kilka razy obracać kierownicę do oporu w lewą i prawą stronę. Sprawdzić, czy kontrolka EPS się nie zapala.