1. | Sprawdzić powierzchnię cierną tarczy sprzęgła czy ma zmieniony kolor, czy się łuszczy lub ma inne uszkodzenia. Jeśli jest uszkodzona, wymienić zespół sprzęgła. |
2. | Sprawdzić luz łożyska koła pasowego i opór obracając koło pasowe ręką. Wymienić kompletne sprzęgło na nowe jeśli występuje hałas, nadmierny luz lub opór.
|
3. | Zmierzyć luz między kołem pasowym (A) a tarczą sprzęgła (B) na całym obwodzie. Jeśli luz wykracza poza wartość dopuszczalną, wymontować tarczę sprzęgła i dodać lub zdjąć podkładki, w zależności od potrzeby, w celu zwiększenia lub zmniejszenia luzu.
UWAGA: Dostępne są podkładki w czterech grubościach: 0,1 mm, 0,2 mm, 0,4 mm i 0,5 mm.
|
4. | Wypiąć złączkę cewki z uchwytu, następnie ją rozłączyć. Sprawdzić ciągłość obwodu wyłącznika cieplnego. Jeśli obwód jest otwarty, wymienić wyłącznik cieplny. UWAGA: Przerwa w obwodzie wyłącznika cieplnego nastąpi przy temperaturze wyższej niż około 122 do 128°C. Gdy temperatura spadnie poniżej około 116 do 104°C, ciągłość obwodu wyłącznika cieplnego zostanie przywrócona.
|
5. | Odłączyć złączkę cewki (A). Sprawdzić opór cewki. Jeśli opór odbiega od wartości dopuszczalnych, wymienić cewkę.
|