1. | Sprawdzić bezpiecznik nr 36 (10 A) w skrzynce bezpieczników pod deską rozdzielczą. Czy bezpiecznik jest sprawny? TAK - Przejść do punktu 2. NIE - Wymienić bezpiecznik i sprawdzić ponownie. W razie ponownego przepalenia bezpiecznika sprawdzić, czy w obwodzie bezpiecznika nr 36 (10 A) nie występuje zwarcie.n |
2. | Odłączyć złączkę 32-stykową modułu sterującego klimatem. |
3. | Włączyć zapłon (II). |
4. | Zmierzyć napięcie pomiędzy stykiem nr 31 złączki 32-stykowej modułu sterującego klimatem a masą nadwozia.
Czy jest napięcie akumulatora? TAK - Przejść do punktu 5. NIE - Usunąć przerwę w przewodzie między bezpiecznikiem nr 36 w skrzynce bezpieczników pod deską rozdzielczą a modułem sterującym klimatem.n |
5. | Wyłączyć zapłon. |
6. | Sprawdzić ciągłość obwodu między stykiem nr 29 złączki 32-stykowej modułu sterującego klimatem i masą nadwozia.
Czy obwód jest zamknięty? TAK - Sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia i luzy na stykach złączki 32-stykowej modułu sterującego klimatem. Jeśli połączenia są dobre, zamienić moduł sterujący klimatem na sprawdzony w działaniu i ponownie sprawdzić. Jeśli objaw usterki zniknie, wymienić oryginalny moduł sterujący klimatem.n NIE - Sprawdzić, czy w przewodzie między modułem sterującym klimatem a masą nadwozia nie ma przerwy. Jeśli przewód jest dobry, sprawdzić połączenie z masą w punkcie G503.n |