24 | LT BLU | Zapłon włączony (II), przełącznik SEL/RESET naciśnięty | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G503)
- Uszkodzony przełącznik SEL/RESET
- Przerwa w przewodzie
|
Zapłon włączony (II), przełącznik SEL/RESET zwolniony | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być 5V lub więcej. | - Uszkodzony przełącznik SEL/RESET
- Zwarcie do masy w przewodzie
|
25 | GRN | Zapłon włączony (II), przycisk informacji naciśnięty | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G503)
- Wadliwy przycisk informacji
- Przerwa w przewodzie
|
Zapłon włączony (II), przycisk informacji zwolniony | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być 5V lub więcej. | - Wadliwy przycisk informacji
- Zwarcie do masy w przewodzie
|
27 | ORN | Zapłon włączony (II), zbiornik płynu hamulcowego pełny | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G401)
- Uszkodzony czujnik poziomu płynu hamulcowego
- Przerwa w przewodzie
|
Zapłon włączony (II), niski poziom płynu hamulcowego w zbiorniku | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być 5V lub więcej. | - Uszkodzony czujnik poziomu płynu hamulcowego
- Zwarcie do masy w przewodzie
|
28 | LT GRN | Zapłon włączony (II), dźwignia hamulca postojowego zaciągnięta | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Uszkodzony czujnik hamulca postojowego
- Przerwa w przewodzie
|
Zapłon włączony (II), dźwignia hamulca postojowego zwolniona | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być 5V lub więcej. | - Uszkodzony czujnik hamulca postojowego
- Zwarcie do masy w przewodzie
|