Test wejściowy syreny alarmu bezpieczeństwa

1.Zdjąć osłonę boczną bagażnika po prawej stronie.

2.Rozłączyć złączkę 4-stykową (A) od syreny alarmu (B).

 

3.Sprawdzić, czy złączka i styki gniazda dobrze kontaktują.

  • Jeśli styki są zagięte, poluzowane czy też skorodowane, należy je naprawić i sprawdzić układ ponownie.
  • Jeśli styki wyglądają prawidłowo, przejść do punktu 4.

4.Wykonać testy wejściowe złączki.

  • Jeśli dowolny z testów wykaże usterkę, należy odszukać i usunąć przyczynę, a następnie ponownie sprawdzić system.
  • Jeśli wyniki wszystkich testów wejściowych są prawidłowe, przyczyną musi być wada syreny alarmu; wymienić syrenę.

Nr styku Przewód Warunki testu Test: Oczekiwany wynik Prawdopodobna przyczyna (w przypadku nieuzyskania prawidłowego wyniku) 
BLK W każdych warunkach Sprawdzić ciągłość obwodu z masą:
Obwód powinien być zamknięty. 
  • Słaba masa (G652)
  • Przerwa w przewodzie
 
GRN W każdych warunkach Sprawdzić ciągłość obwodu między stykiem nr 2 i nr 2 czujnika ultradźwiękowego:
Obwód powinien być zamknięty. 
Przerwa w przewodzie 
YEL W każdych warunkach Sprawdzić ciągłość obwodu między stykiem nr 3 i stykiem T15 MICU:
Obwód powinien być zamknięty. 
Przerwa w przewodzie 
WHT W każdych warunkach Sprawdzić napięcie między stykiem i masą:
Powinno być napięcie akumulatora. 
  • Przepalony bezpiecznik nr 16 (15 A) w skrzynce bezpieczników pod pokrywą silnika
  • Przerwa w przewodzie