6. | Wykonać testy wejściowe złączki.
- Jeśli dowolny z testów wykaże usterkę, należy odszukać i usunąć przyczynę, a następnie ponownie sprawdzić system.
- Jeśli wyniki wszystkich testów wejściowych są prawidłowe, przyczyną musi być uszkodzony czujnik ultradźwiękowy; wymienić czujnik.
Nr styku | Przewód | Warunki testu | Test: Oczekiwany wynik | Prawdopodobna przyczyna (w przypadku nieuzyskania prawidłowego wyniku) |
---|
1 | WHT | W każdych warunkach | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być napięcie akumulatora. | - Przepalony bezpiecznik nr 16 (15 A) w skrzynce bezpieczników pod pokrywą silnika
- Przerwa w przewodzie
| 2 | GRN | W każdych warunkach | Sprawdzić ciągłość obwodu między stykiem nr 2, a stykiem nr 2 syreny alarmu. Obwód powinien być zamknięty. | Przerwa w przewodzie | 3 | BLK | W każdych warunkach | Sprawdzić ciągłość obwodu z masą: Obwód powinien być zamknięty. | - Słaba masa (G501)
- Przerwa w przewodzie
|
|