DTC B1925: | Błąd sygnału stacyjki zapłonu |
1. | Skasować kody DTC za pomocą HDS. |
2. | Wyłączyć zapłon i wyjąć kluczyk ze stacyjki. |
3. | Włożyć kluczyk do stacyjki i włączyć zapłon (II). |
4. | Za pomocą HDS sprawdzić, czy występują kody DTC. Czy jest wskazywany kod DTC B1925? TAK - Przejść do punktu 5. NIE - Usterka okresowa, układ obecnie jest sprawny. Sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach 7-stykowego złącza modułu sterującego zdalnego sterowania zamkami/immobilizera oraz 6-stykowej złączki stacyjki.n |
5. | Wyłączyć zapłon i wyjąć kluczyk ze stacyjki. |
6. | Odłączyć 6-stykową złączkę czujnika kluczyka w stacyjce. |
7. | Po stronie stacyjki zapłonu sprawdzić ciągłość obwodu między stykiem nr 1 6-stykowej złączki czujnika kluczyka w stacyjce a masą nadwozia.
Czy obwód jest zamknięty? TAK - Zwarcie do masy, wymienić moduł blokady kierownicy.n NIE - Przejść do punktu 8. |
8. | Włożyć kluczyk do stacyjki. |
9. | Po stronie stacyjki zapłonu sprawdzić ciągłość obwodu pomiędzy stykiem nr 1 i nr 2 6-stykowej złączki czujnika kluczyka w stacyjce.
Czy obwód jest zamknięty? TAK - Przejść do punktu 10. NIE - Wadliwy czujnik kluczyka w stacyjce, wymienić moduł blokady kierownicy.n |
10. | Rozłączyć złączkę 7-stykową od modułu zdalnego sterowania zamkami/immobilizera. |
11. | Sprawdzić ciągłość obwodu między stykiem nr 6 7-stykowej złączki modułu zdalnego sterowania zamkami/immobilizera a stykiem nr 1 6-stykowej złączki stacyjki zapłonu.
Czy obwód jest zamknięty? TAK - Przejść do punktu 12. NIE - Naprawić przerwę w przewodzie.n |
12. | Sprawdzić ciągłość między stykiem nr 6 złączki 7-stykowej modułu zdalnego sterowania zamkami/immobilizera a masą nadwozia.
Czy obwód jest zamknięty? TAK - Usunąć zwarcie do masy w przewodzie.n NIE - Wymienić moduł zdalnego sterowania zamkami/immobilizera.n |