1. | Odłączyć przewód bieguna ujemnego od akumulatora, następnie odłączyć przewód bieguna dodatniego. |
2. | Wymontować akumulator. |
3. | Spuścić płyn chłodzący. |
4. | Wymontować osłonę kratki wlotu powietrza. |
5. | Wymontować kratę wlotu powietrza. |
6. | Odłączyć złączki (A) silnika wentylatora i złączkę wyłącznika pokrywy silnika (B), a następnie wymontować obejmy wiązki przewodów (C).
|
7. | Wymontować górny przewód chłodnicy (A) i dolny przewód chłodnicy (B).
|
8. | Wymontować osłonę dolną silnika.
|
9. | Odłączyć złączkę (A) czujnika 2 temperatury płynu chłodzącego (ECT), po czym wymontować obejmę (B) wiązki przewodów.
|
10. | Wymontować zbiornik wyrównawczy.
|
11. | Wykręcić śruby mocujące górny wspornik chłodnicy (A), a następnie wymontować wzmocnienie czołowe (B).
|
12. | Wyciągnąć chłodnicę, następnie wymontować osłonę wentylatora i pozostałe części z chłodnicy.
|
13. | Zamontować chłodnicę w kolejności odwrotnej do procedury wymontowania. Upewnić się, że górna i dolna poduszka są prawidłowo założone. |
14. | Zamontować wzmocnienie czołowe w kolejności odwrotnej do procedury wymontowania. Śruby mocujące wzmocnienie czołowe pomalować lakierem do nadwozia. |
15. | Napełnić chłodnicę płynem chłodzącym i odpowietrzyć układ chłodzenia. |