1. | Dokładnie oczyścić uszczelkę pokrywy zaworów i rowek. |
2. | Umieścić uszczelkę pokrywy zaworów (A) w rowku pokrywy zaworów (B).
|
3. | Sprawdzić, czy powierzchnie przylegania są czyste i suche. |
4. | Nałożyć pastę uszczelniającą, numer katalogowy 08C70-K0234M, 08C70- K0334M lub 08C70-X0331S, na powierzchnie przylegania pompy oleju. UWAGA: Nie montować podzespołów, jeśli od nałożenia pasty uszczelniającej upłynęło ponad 5 minut. Zamiast tego usunąć warstwę starej pasty i nałożyć nową pastę uszczelniającą.
|
5. | Zamontować pokrywę głowicy silnika i przykręcić śruby w dwóch lub trzech etapach. Na koniec dokręcić kolejno wszystkie śruby momentem 9,8 N·m (1,0 kG·m). UWAGA:
|
6. | Zamontować miarkę (A) i przewód odpowietrzania (B).
|
7. | Podłączyć złączkę alternatora (A) i przewód BLK (B) do alternatora.
|
8. | Podłączyć złączkę sprzęgła sprężarki klimatyzacji (C), a następnie zamontować obejmę wiązki przewodów (D). |
9. | Zamontować przedni uchwyt wiązki przewodów (A) we wsporniku, a następnie dokręcić cztery śruby (B) mocujące uchwyt wiązki przewodów.
|
10. | Podłączyć złączki czterech cewek zapłonowych. |
11. | Zamontować pokrywę wtryskiwacza.
|
12. | Zamontować pokrywę cewek zapłonowych.
|