| 1. | Przed rozpoczęciem kontroli sprawdzić bezpiecznik nr 10 WSKAŹNIK (7,5 A) w skrzynce bezpieczników pod deską rozdzielczą. |
| 2. | Sprawdzić kody DTC dotyczące układów elektrycznych nadwozia.
|
| 3. | Wyłączyć zapłon. |
| 4. | Wymontować konsolę środkową i wymontować dźwignię hamulca ręcznego (A).
|
| 5. | Wymontować z podłogi osłonę dostępu (A).
|
| 6. | Rozłączyć złączkę 4-stykową zespołu zbiornika paliwa (B). |
| 7. | Zmierzyć napięcie między stykami nr 1 i nr 3 złączki 4-stykowej zespołu zbiornika paliwa przy włączonym zapłonie (II). Powinno być napięcie akumulatora.
|
| 8. | Wyłączyć zapłon. |
| 9. | Wymontować zespół pompy paliwa ze zbiornika paliwa. |
| 10. | Zmierzyć opór między stykami nr 1 i 3 4-stykowej złączki zespołu zbiornika paliwa w położeniach E (PUSTY), LOW (KONTROLKA NISKIEGO POZIOMU PALIWA), 1/2 (POŁOWA), i F (PEŁNY). Jeśli niemożliwe jest uzyskanie poniższych odczytów, wymienić zespół czujnika poziomu paliwa.
|
| 11. | Podłączyć ponownie złączkę 4-stykową zespołu zbiornika paliwa. |
| 12. | Wymontować na co najmniej 10 sekund bezpiecznik nr 16 PODTRZYMANIA (10 A) ze skrzynki pod pokrywą silnika po czym zamontować go ponownie. |
| 13. | Włączyć zapłon (II). |
| 14. | Sprawdzić, czy wskazówka wskaźnika poziomu paliwa wskazuje „F” z pływakiem w położeniu F.
UWAGA:
|