| 1. | Wymontować podporę (A) obudowy filtra powietrza oraz wspornik (B) obudowy filtra powietrza.
|
| 2. | Wymontować śruby zabezpieczające (A), sprężyny (B) i kulki stalowe (C).
|
| 3. | Wymontować śrubę 20 mm (D) i podkładkę 20 mm (E). |
| 4. | Wymontować zespół dźwigni zmiany biegów (A) i tulejki ustalające (B) 8 x 10 mm.
|
| 5. | Wymontować wieszak (A) skrzyni biegów i wyłącznik świateł cofania (B).
|
| 6. | Wykręcić korek spustowy (A) i korek wlewu oleju (B) i czujnik prędkości (C), a następnie wymontować pierścień O-ring (D).
|
| 7. | Wykręcić śruby kołnierzowe 8 mm, odkręcając je „na krzyż” w kilku krokach.
|
| 8. | Wykręcić śrubę uszczelniającą 32 mm (A).
|
| 9. | Szczypcami do pierścieni rozszerzyć pierścień ustalający 69 mm (B) na łożysku kulkowym wałka napędowego i wyjąć pierścień z rowka. |
| 10. | Wymontować obudowę skrzyni biegów (C) i tulejki ustalające 14 x 20 mm (D). |
| 11. | Wymontować widełki wstecznego biegu.
|
| 12. | Wymontować koło pośrednie wstecznego biegu (A) i wałek koła wstecznego biegu (B).
|
| 13. | Zabezpieczyć uszczelniacz (owijając taśmą wielowypust wałka głównego) i wymontować z obudowy sprzęgła (D) zespół wałka głównego (A) i zespół wałka napędowego (B) z widełkami (C).
|
| 14. | Wymontować podkładkę sprężystą 36 mm (E) i podkładkę 26 mm (F). |
| 15. | Wymontować mechanizm różnicowy (A) i magnes (B).
|
| 16. | Wymontować rynnę spływu oleju (A), pierścień oporowy 52 x 62 mm (B) i płytkę M prowadnicy oleju.
|