Javascript DHTML Drop Down Menu Powered by dhtml-menu-builder.com

Demontaż przedniej konsoli środkowej

 

Jedną z rzeczy za którą się zabrałem był demontaż przedniej konsoli środkowej.

TUTAJ można zobaczyć jak powinien wyglądać demontaż zgodnie z instrukcją serwisową


Prace zaczynamy od demontażu tylnej konsoli środkowej (opis w temacie: "Dodatkowe gniazdo zasilania"):

W pierwszej kolejności odpinamy osłonę boczną deski rozdzielczej, zamocowaną na dwóch metalowych i trzech plastikowych spinkach:

Drugi etap, to osłona dolna deski rozdzielczej pod kolumną kierowniczą (1 wkręt + 9 spinek), która po ściągnięciu wygląda tak:

 

Później cienkim płaskim śrubokrętem zdejmujemy osłonki, spod których wyciągamy spinki trzymające konsolę.
Spinki są umieszczone po obu jej stronach:

 

Kolejny etap, to demontaż plastikowych osłon. Zamocowane są one na metalowych i plastikowych spinkach:

 

Na końcu demontujemy przednią część konsoli środkowej, która mocowana jest na plastikowych spinkach. Żeby przy częstym wkładaniu i wyjmowaniu osłony niepotrzebnie nie wyrywać spinek z otworów w których były mocowane, tymczasowo zdjąłem białe "główki" z miejsc gdzie były założone, została tylko jedna do zrobienia zdjęcia. Na poniższym zdjęciu nie ma już schowka który był pod radiem. Zamocowany był na 4 wkrętach pod śrubokręt krzyżykowy.

Niżej efekt końcowy:

Na samym końcu (jeżeli jest taka potrzeba) odpina się osłonkę przy dźwigni zmiany biegów.