1. | Wymienić przewód elastyczny (A) w przypadku pęknięć, skręceń lub wycieków.
|
2. | Zwolnić zaciski przewodów i wyjąć przewód czujnika koła (B) ze wspornika przewodu hamulcowego (C). |
3. | Odłączyć giętki przewód hamulcowy od przewodu hamulcowego (A) używając 10-mm klucza do nakrętek kołnierzowych (B).
|
4. | Wymontować wspornik przewodu hamulcowego (A) z korpusu.
|
5. | Wymontować uchwyt przewodu hamulcowego z łącznika przewodów (B). |
6. | Odkręcić śrubę specjalną (A) i odłączyć przewód hamulcowy (B) od zacisku.
|
7. | Wymontować przewód hamulcowy ze wspornika zacisku (C) i wyrzucić go. |
1. | Najpierw przymocować przewód hamulcowy (A) do wspornika zacisku (B) używając śruby kołnierzowej 8 mm.
|
2. | Połączyć przewód hamulcowy z zaciskiem używając śruby specjalnej (C) i nowych podkładek uszczelniających (D). |
3. | Zamontować wspornik przewodu hamulcowego (A) na łączniku przewodów (B) używając śruby kołnierzowej 8 mm, wyrównując rolkę (C) i otwór (D).
|
4. | Zamontować wspornik przewodu hamulcowego na korpusie używając śrub kołnierzowych 6 mm. Nie skręcać przewodu hamulcowego. |
5. | Połączyć przewód hamulcowy (A) z łącznikiem przewodów hamulcowych (B).
|
6. | Przymocować przewód czujnika koła (A) do wspornika przewodu hamulcowego (B) za pomocą spinki, jak pokazano na rysunku.
|
7. | Po założeniu przewodu hamulcowego odpowietrzyć układ hamulcowy. |
8. | Wykonać następujące czynności:
|