Montaż pompy hamulcowej

UWAGA:

1.Zamontować uszczelkę pokrywki zbiornika w rowku pokrywki.

2.Zamontować na zbiorniku filtr siatkowy i zmontowaną pokrywkę zbiornika.

 

3.Posmarować uszczelki (A) nowego pierwszego tłoka (B) czystym płynem hamulcowym, następnie zamontować pierwszy tłok w pompie hamulcowej.

UWAGA: Lekko wpychając trzonek zaworu (C) w otwór tłoka sprawdzić, czy przesuwa się swobodnie.

 

4.Posmarować uszczelkę (A) nowego drugiego tłoka (B) czystym płynem hamulcowym, następnie na powierzchnię tłoka (C) nałożyć smar silikonowy.

 

5.Na nową prowadnicę tłoka nałożyć (A) smar do elementów gumowych, O-ring (B) i drugą uszczelkę (C).

 

6.Do pompy hamulcowej zamontować pierwszy tłok (A), drugi tłok (B) i prowadnicę tłoka (C). Sprawdzić kierunek prowadnicy tłoka.

UWAGA: Zamontować pierwszy tłok w taki sposób, aby jego otwór (D) był ustawiony w linii z otworem kołka blokującego w pompie hamulcowej.

 

7.Wpychając drugi tłok dopasować szczelinę (A) w pierwszym tłoku do otworu kołka blokującego (B),a następnie zamontować kołek blokujący (C).

 

8.Na powierzchnię nowych pierścieni uszczelniających (C) nałożyć smar do elementów gumowych, a następnie zamontować pierścienie i łącznik zbiornika (E) na pompie hamulcowej.

9.Zamontować nowy pierścień sprężysty (A), popychając drugi tłok (B). Uważać, aby nie porysować powierzchni tłoka krawędziami pierścienia sprężystego.

 

10.Zamontować zbiornik (A) i przewód zbiornika (B) do łącznika zbiornika (C).

UWAGA:
  • Ustawić oznaczenia „[utri]” (D) na zbiorniku i łączniku zbiornika w jednej linii z namalowanymi znakami (E) na elastycznym przewodzie.
  • Ustawić obejmy (F) w odpowiednim kierunku.

 

11.Nałożyć smar silikonowy z zestawu uszczelek pompy hamulcowej na nowy uszczelniacz popychacza i zamontować uszczelniacz w pompie hamulcowej.