1. | Zamontować uszczelkę pokrywki zbiornika w rowku pokrywki. |
2. | Zamontować na zbiorniku filtr siatkowy i zmontowaną pokrywkę zbiornika.
|
3. | Posmarować uszczelki (A) nowego pierwszego tłoka (B) czystym płynem hamulcowym, następnie zamontować pierwszy tłok w pompie hamulcowej. UWAGA: Lekko wpychając trzonek zaworu (C) w otwór tłoka sprawdzić, czy przesuwa się swobodnie.
|
4. | Posmarować uszczelkę (A) nowego drugiego tłoka (B) czystym płynem hamulcowym, następnie na powierzchnię tłoka (C) nałożyć smar silikonowy.
|
5. | Na nową prowadnicę tłoka nałożyć (A) smar do elementów gumowych, O-ring (B) i drugą uszczelkę (C).
|
6. | Do pompy hamulcowej zamontować pierwszy tłok (A), drugi tłok (B) i prowadnicę tłoka (C). Sprawdzić kierunek prowadnicy tłoka. UWAGA: Zamontować pierwszy tłok w taki sposób, aby jego otwór (D) był ustawiony w linii z otworem kołka blokującego w pompie hamulcowej.
|
7. | Wpychając drugi tłok dopasować szczelinę (A) w pierwszym tłoku do otworu kołka blokującego (B),a następnie zamontować kołek blokujący (C).
|
8. | Na powierzchnię nowych pierścieni uszczelniających (C) nałożyć smar do elementów gumowych, a następnie zamontować pierścienie i łącznik zbiornika (E) na pompie hamulcowej. |
9. | Zamontować nowy pierścień sprężysty (A), popychając drugi tłok (B). Uważać, aby nie porysować powierzchni tłoka krawędziami pierścienia sprężystego.
|
10. | Zamontować zbiornik (A) i przewód zbiornika (B) do łącznika zbiornika (C). UWAGA:
|
11. | Nałożyć smar silikonowy z zestawu uszczelek pompy hamulcowej na nowy uszczelniacz popychacza i zamontować uszczelniacz w pompie hamulcowej. |