1. | Wymontować przednie nadkole. |
2. | Wymontować przedni zderzak. |
3. | Wymontować osłonę (A).
|
4. | Odłączyć złączkę (A) 46-stykową modulatora-modułu sterującego VSS odciągając blokadę (B), złączka zostanie samoczynnie odłączona.
|
5. | Odłączyć sześć sztywnych przewodów hamulcowych od modulatora-modułu sterującego VSA. UWAGA: Sztywne przewody hamulcowe są połączone z pompą hamulcową (C) oraz do prawego przedniego (D), lewego tylnego (E), prawego tylnego (F) i lewego przedniego (G) układu hamulcowego. |
6. | Wymontować zespół modulatora VSA (H) i wspornik (I) z nadwozia. |
7. | Wymontować modulator-moduł sterujący VSA ze wspornika. |
1. | Zamontować modulator-moduł sterujący VSA na wsporniku. |
2. | Zamontować wspornik z modulatorem-modułem sterującym VSA. |
3. | Podłączyć ponownie sześć sztywnych przewodów hamulcowych, a następnie dokręcić nakrętki kołnierzowe wymaganym momentem obrotowym. |
4. | Ustawić powierzchnię połączeniową złączki 46-stykowej modulatora-modułu sterującego VSA w linii z modulatorem-modułem sterującym VSA. |
5. | Opuścić blokadę 46-stykowej złączki modulatora-modułu sterującego VSA, a następnie sprawdzić, czy złączka jest prawidłowo osadzona. |
6. | Zamontować osłonę. |
7. | Zamontować zderzak przedni. |
8. | Zamontować przednie nadkole. |
9. | Odpowietrzyć układ hamulcowy. |
10. | Uruchomić silnik i sprawdzić, czy kontrolka ABS i VSA gaśnie. |
11. | Przeprowadzić jazdę próbną i sprawdzić, czy kontrolki ABS i VSA nie zapalają się. UWAGA: Jeśli pedał hamulca jest „miękki”, w modulatorze może być powietrze, które jest wprowadzane do układu hamulcowego podczas modulacji. Ponownie odpowietrzyć układ hamulcowy. |