Wymontowanie i zamontowanie modulatora-modułu sterującego VSA

UWAGA:

Wymontowanie


1.Wymontować przednie nadkole.

2.Wymontować przedni zderzak.

3.Wymontować osłonę (A).

 

4.Odłączyć złączkę (A) 46-stykową modulatora-modułu sterującego VSS odciągając blokadę (B), złączka zostanie samoczynnie odłączona.

 

5.Odłączyć sześć sztywnych przewodów hamulcowych od modulatora-modułu sterującego VSA.

UWAGA: Sztywne przewody hamulcowe są połączone z pompą hamulcową (C) oraz do prawego przedniego (D), lewego tylnego (E), prawego tylnego (F) i lewego przedniego (G) układu hamulcowego.

6.Wymontować zespół modulatora VSA (H) i wspornik (I) z nadwozia.

7.Wymontować modulator-moduł sterujący VSA ze wspornika.

Zamontowanie


1.Zamontować modulator-moduł sterujący VSA na wsporniku.

2.Zamontować wspornik z modulatorem-modułem sterującym VSA.

3.Podłączyć ponownie sześć sztywnych przewodów hamulcowych, a następnie dokręcić nakrętki kołnierzowe wymaganym momentem obrotowym.

4.Ustawić powierzchnię połączeniową złączki 46-stykowej modulatora-modułu sterującego VSA w linii z modulatorem-modułem sterującym VSA.

5.Opuścić blokadę 46-stykowej złączki modulatora-modułu sterującego VSA, a następnie sprawdzić, czy złączka jest prawidłowo osadzona.

6.Zamontować osłonę.

7.Zamontować zderzak przedni.

8.Zamontować przednie nadkole.

9.Odpowietrzyć układ hamulcowy.

10.Uruchomić silnik i sprawdzić, czy kontrolka ABS i VSA gaśnie.

11.Przeprowadzić jazdę próbną i sprawdzić, czy kontrolki ABS i VSA nie zapalają się.

UWAGA: Jeśli pedał hamulca jest „miękki”, w modulatorze może być powietrze, które jest wprowadzane do układu hamulcowego podczas modulacji. Ponownie odpowietrzyć układ hamulcowy.