1. | Włożyć nowy pierścień ustalający w rowek półosi (lewa półoś napędowa).
|
2. | Nałożyć 0,5-1,0 g smaru na całą wielowypustową powierzchnię (A) prawej półosi napędowej. Po nałożeniu smaru usunąć smar z co 2 - 3 rowka wielowypustu i z rowka pierścienia ustalającego (B), aby umożliwić ujście powietrza z wałka pośredniego.
|
3. | Starannie oczyścić powierzchnie styku półosi napędowej z mechanizmem różnicowym, używając rozpuszczalnika lub preparatu do czyszczenia hamulców, a następnie osuszyć sprężonym powietrzem. Włożyć koniec przegubu wewnętrznego (A) półosi do mechanizmu różnicowego (B) lub na wałek pośredni (C), aż pierścień ustalający (D) wskoczy w rowek (E).
|
4. | Zamontować przegub zewnętrzny (A) w przedniej piaście (B).
|
5. | Włożyć sworzeń zwrotnicy (A) w otwór wahacza dolnego (B). Przed dokręceniem nakrętki przegubu kulowego wytrzeć smar. Dokręcić nową nakrętkę koronową (C) do dolnej wartości nominalnej momentu, a następnie dokręcić tak, aby szczelina pokryła się z otworem na zawleczkę. Nie korygować położenia nakrętki przez jej luzowanie. UWAGA: Upewnić się, że osłona przegubu kulowego nie jest uszkodzona lub pęknięta.
|
6. | Włożyć nową zawleczkę (D) w otwór i zagiąć zawleczkę, jak pokazano na rysunku. |
7. | Zamontować łącznik stabilizatora (A) do stabilizatora (B).
|
8. | Zamontować nową nakrętkę piasty (A) i ją dokręcić. Po dokręceniu zabezpieczyć nakrętkę przez zagniecenie (B) kołnierza na półosi napędowej.
|
9. | Oczyścić przylegające powierzchnie współpracy tarczy hamulcowej i przedniego koła, następnie zamontować koło przednie i dokręcić nakrętki koła. |
10. | Obracając koło ręką, upewnić się, że między półosią napędową i otaczającymi ją częściami jest odpowiedni luz. |
11. | Dokręcić śrubę kołnierzową i nakrętkę samokontrującą po obciążeniu amortyzatora ciężarem samochodu. |
12. | Napełnić skrzynię biegów zalecanym olejem. |
13. | Sprawdzić geometrię kół przednich i wyregulować w razie potrzeby. |