T34 | BLK | W każdych warunkach | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G503)
- Przerwa w przewodzie
|
E6 | BLK | W każdych warunkach | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G602, G652)
- Przerwa w przewodzie
|
E33 | BLK | W każdych warunkach | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G651)
- Przerwa w przewodzie
|
F20 | BLK | W każdych warunkach | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G401)
- Przerwa w przewodzie
|
R1 | BLU | W każdych warunkach | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być napięcie akumulatora. | Uszkodzona skrzynka bezpieczników pod deską rozdzielczą |
Q11 | GRN | Wyłącznik świateł awaryjnych naciśnięty | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być napięcie akumulatora. | - Uszkodzony wyłącznik świateł awaryjnych
- Przerwa w przewodzie
|
S18 | BRN | Przełącznik kierunkowskazu w położeniu prawym | Sprawdzić napięcie pomiędzy stykami S18 i S5: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Uszkodzony zespolony przełącznik świateł
- Przerwa w przewodzie
|
Przełącznik kierunkowskazu w położeniu lewym lub neutralnym | Sprawdzić napięcie pomiędzy stykami S18 i S5: Powinno być 5V lub więcej. | - Uszkodzony zespolony przełącznik świateł
- Zwarcie do masy
|
S19 | LT GRN | Przełącznik kierunkowskazu w położeniu lewym | Sprawdzić napięcie pomiędzy stykami S19 i S5: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Uszkodzony zespolony przełącznik świateł
- Przerwa w przewodzie
|
Przełącznik kierunkowskazu w położeniu prawym lub neutralnym | Sprawdzić napięcie pomiędzy stykami S19 i S5: Powinno być 5V lub więcej. | - Uszkodzony zespolony przełącznik świateł
- Zwarcie do masy
|