| T34 | BLK | W każdych warunkach | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G503)
- Przerwa w przewodzie
|
| E6 | BLK | W każdych warunkach | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G602, G652)
- Przerwa w przewodzie
|
| E33 | BLK | W każdych warunkach | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G651)
- Przerwa w przewodzie
|
| F20 | BLK | W każdych warunkach | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G401)
- Przerwa w przewodzie
|
| E3 | LT GRN | Otwarte przednie drzwi pasażera | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Wadliwy wyłącznik przednich drzwi pasażera
- Przerwa w przewodzie
|
| Zamknięte przednie drzwi pasażera | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być 5V lub więcej. | - Wadliwy wyłącznik przednich drzwi pasażera
- Zwarcie do masy
|
E2 [E17] | GRY [BRN] | Otwarte prawe tylne drzwi | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Wadliwy wyłącznik prawych tylnych drzwi
- Przerwa w przewodzie
|
| Zamknięte prawe tylne drzwi | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być 5V lub więcej. | - Wadliwy wyłącznik prawych tylnych drzwi
- Zwarcie do masy
|
E17 [E2] | BRN [GRY] | Otwarte lewe tylne drzwi | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Wadliwy wyłącznik lewych tylnych drzwi
- Przerwa w przewodzie
|
| Zamknięte lewe tylne drzwi | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być 5V lub więcej. | - Wadliwy wyłącznik lewych tylnych drzwi
- Zwarcie do masy
|
| E37 | GRN | Otwarte drzwi kierowcy | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Wadliwy wyłącznik drzwi kierowcy
- Przerwa w przewodzie
|
| Zamknięte drzwi kierowcy | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być 5V lub więcej. | - Wadliwy wyłącznik drzwi kierowcy
- Zwarcie do masy
|
| R6 | PNK | Kluczyk w stacyjce | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G403)
- Wadliwy czujnik kluczyka w stacyjce
- Przerwa w przewodzie
|
| Zapłon wyłączony i kluczyk wyjęty ze stacyjki | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być 5V lub więcej. | - Wadliwy czujnik kluczyka w stacyjce
- Zwarcie do masy
|
| T23 | WHT | Odblokowany wyłącznik przycisku blokady drzwi kierowcy | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G501)
- Uszkodzenie wyłącznika przycisku blokady drzwi kierowcy
- Przerwa w przewodzie
|
| T24 | LT GRN | Zablokowany wyłącznik przycisku blokady drzwi kierowcy | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być 5V lub więcej. | - Uszkodzenie wyłącznika przycisku blokady drzwi kierowcy
- Zwarcie do masy
|