T34 | BLK | W każdych warunkach | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G503)
- Przerwa w przewodzie
|
E6 | BLK | W każdych warunkach | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G602, G652)
- Przerwa w przewodzie
|
E33 | BLK | W każdych warunkach | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G651)
- Przerwa w przewodzie
|
F20 | BLK | W każdych warunkach | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G401)
- Przerwa w przewodzie
|
T27 | GRY | Odblokowany wyłącznik blokady drzwi kierowcy | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G501)
- Uszkodzony wyłącznik blokady drzwi kierowcy
- Przerwa w przewodzie
|
Wyłącznik blokady drzwi kierowcy w położeniu neutralnym | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być 5V lub więcej. | - Uszkodzony wyłącznik blokady drzwi kierowcy
- Zwarcie do masy
|
T28 | BLU | Wyłącznik blokady drzwi kierowcy zablokowany | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G501)
- Uszkodzony wyłącznik blokady drzwi kierowcy
- Przerwa w przewodzie
|
Wyłącznik blokady drzwi kierowcy w położeniu neutralnym | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być 5V lub więcej. | - Uszkodzony wyłącznik blokady drzwi kierowcy
- Zwarcie do masy
|
T31 | BRN | Odblokowany wyłącznik bębenka zamka drzwi kierowcy | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G501)
- Wadliwy wyłącznik bębenka zamka drzwi kierowcy
- Przerwa w przewodzie
|
Wyłącznik bębenka zamka drzwi kierowcy w pozycji neutralnej | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być 5V lub więcej. | - Wadliwy wyłącznik bębenka zamka drzwi kierowcy
- Zwarcie do masy
|
T32 | PNK | Zablokowany wyłącznik bębenka zamka drzwi kierowcy | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G501)
- Wadliwy wyłącznik bębenka zamka drzwi kierowcy
- Przerwa w przewodzie
|
T23 | WHT | Odblokowany wyłącznik przycisku blokady drzwi kierowcy | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G501)
- Uszkodzenie wyłącznika przycisku blokady drzwi kierowcy
- Przerwa w przewodzie
|
T24 | LT GRN | Zablokowany wyłącznik przycisku blokady drzwi kierowcy | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być 5V lub więcej. | - Uszkodzenie wyłącznika przycisku blokady drzwi kierowcy
- Zwarcie do masy
|
T22 | LT GRN | Odblokowanie wyłącznika przycisku blokady drzwi pasażera | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G502)
- Uszkodzony wyłącznik przycisku blokady drzwi pasażera z przodu
- Przerwa w przewodzie
|
Zablokowany wyłącznik przycisku blokady drzwi przednich drzwi pasażera | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być 5V lub więcej. | - Uszkodzony wyłącznik przycisku blokady drzwi pasażera z przodu
- Zwarcie do masy
|
T25 | GRY | Odblokowany wyłącznik przycisku blokady lewych drzwi tylnych | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G602)
- Wadliwy wyłącznik przycisku blokady lewych drzwi tylnych
- Przerwa w przewodzie
|
Zablokowany wyłącznik przycisku blokady lewych drzwi tylnych | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być 5V lub więcej. | - Wadliwy wyłącznik przycisku blokady lewych drzwi tylnych
- Zwarcie do masy
|
T26 | LT BLU | Odblokowany wyłącznik przycisku blokady prawych drzwi tylnych | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być mniejsze niż 1 V. | - Słaba masa (G602, G652)
- Wadliwy wyłącznik blokady prawych tylnych drzwi
- Przerwa w przewodzie
|
Zablokowany wyłącznik przycisku blokady prawych drzwi tylnych | Sprawdzić napięcie między stykiem i masą: Powinno być 5V lub więcej. | - Wadliwy wyłącznik blokady prawych tylnych drzwi
- Zwarcie do masy
|