| Kod DTC B1232 lub wskaźnik H kodu DTC: | Zwarcie w obwodzie czujnika temperatury parownika |
| 1. | Skasować kody DTC za pomocą HDS. |
| 2. | Wyłączyć i następnie włączyć (II) zapłon. |
| 3. | Za pomocą testera HDS lub modułu sterującego klimatem przeprowadzić funkcję samodiagnozy. |
| 4. | Sprawdzić, czy występują kody usterek (DTC). Czy jest wskazywany kod DTC B1232 lub H? TAK - Przejść do punktu 5. NIE - Usterka okresowa.n |
| 5. | Wyłączyć zapłon. |
| 6. | Wymontować czujnik temperatury parownika i sprawdzić go. Czy czujnik temperatury parownika jest sprawny? TAK - Przejść do punktu 7. NIE - Wymienić czujnik temperatury parownika.n |
| 7. | Odłączyć złączkę 32-stykową modułu sterującego klimatem. |
| 8. | Sprawdzić ciągłość obwodu kolejno między masą nadwozia i stykami nr 23 i 24 złączki 32-stykowej modułu sterującego klimatem.
Czy obwód jest zamknięty? TAK - Usunąć zwarcie do masy w przewodach między modułem sterującym klimatem a czujnikiem temperatury parownika.n NIE - Przejść do punktu 9. |
| 9. | Sprawdzić ciągłość obwodu między stykami nr 23 i nr 24 złączki 32-stykowej modułu sterującego klimatem.
Czy obwód jest zamknięty? TAK - Naprawić zwarcie w przewodach między modułem sterującym klimatem i czujnikiem temperatury parownika.n NIE - Zamienić moduł sterujący klimatem na inny sprawdzony w działaniu i ponownie sprawdzić. Jeśli objaw usterki zniknie, wymienić oryginalny moduł sterujący klimatem.n |