4. | Aby przejść do następnego czujnika, nacisnąć przycisk klimatyzacji.
Czujnik | Element | Wyświetlana jednostka miary |
---|
1 | Temperatura wnętrza | °C | 2 | Temperatura zewnętrzna | °C | 3 | Wartości promieniowania słonecznego: Ciemno = 00, Świecenie latarką = 04, Pochmurnie = 10, Słonecznie = 65 | 10 kcal/m2·h | 4 | Temperatura powietrza wylotowego parownika | °C | 5 | Otwarcie mieszania powietrza po stronie kierowcy (niska wartość sygnalizuje dostarczanie zimnego powietrza, wysoka wartość sygnalizuje dostarczanie ogrzanego powietrza) | % otwarcia | 6 | Otwarcie mieszania powietrza po stronie pasażera (niska wartość sygnalizuje dostarczanie zimnego powietrza, wysoka wartość sygnalizuje dostarczanie ogrzanego powietrza) | % otwarcia | 7 | Ustawianie trybu | % otwarcia | 8 | Otwarcie przy recyrkulacji | % otwarcia | 9 | Temperatura powietrza nawiewanego (TAO) | °C |
UWAGA:
- Wartości z czujników będą wyświetlane w stopniach Celsjusza (°C) lub w kodzie alfanumerycznym. W tabeli podano przeliczniki na stopnie Fahrenheita (°F).
- Jeśli wyświetlany jest napis „Er" oznacza to, że w obwodzie lub w czujniku jest przerwa albo zwarcie. Sprawdzić kody DTC za pomocą testera HDS lub przejść do sprawdzania kodów DTC przez wskazywanie kodów DTC.
- W razie potrzeby porównać wyświetlane sygnały wejściowe czujników z samochodem sprawnym, w takich samych warunkach testowych.
- Jeśli wartości z czujnika są poza normalnym zakresem, przejść do procedury sprawdzania czujnika lub zamienić czujnik na sprawdzony w działaniu i ponownie sprawdzić.
|