Kod DTC B1206 lub wskaźnik B i AUTO kodu DTC: | Utracona komunikacja modułu sterującego klimatem z modułem zestawu wskaźników (OBROTOMIERZ) (komunikat ECT) |
1. | Skasować kody DTC za pomocą HDS. |
2. | Wyłączyć i następnie włączyć (II) zapłon. |
3. | Za pomocą testera HDS lub modułu sterującego klimatem przeprowadzić funkcję samodiagnozy. |
4. | Sprawdzić, czy występują kody usterek (DTC). Czy wskazywany jest kod DTC B1206 lub B i AUTO? TAK - Przejść do punktu 5. NIE - Usterka okresowa, sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach obwodu modułu zestawu wskaźników i modułu sterującego klimatem.n |
5. | W menu UKŁADY ELEKTRYCZNE NADWOZIA wybrać INFORMACJE O MODUŁACH. |
6. | W menu INFORMACJE O MODUŁACH wybrać PODŁĄCZONE MODUŁY. Czy wykryto moduł zestawu wskaźników? TAK - Zamienić moduł sterujący klimatem na inny sprawdzony w działaniu i ponownie sprawdzić. Jeśli objaw/wskazanie zniknie, wymienić oryginalny moduł sterujący klimatem.n NIE - Przejść do punktu 7. |
7. | Rozłączyć złączkę Q (16-stykową) skrzynki bezpieczników pod deską rozdzielczą. |
8. | Rozłączyć złączkę 36-stykową modułu zestawu wskaźników (OBROTOMIERZ). |
9. | Sprawdzić ciągłość między stykiem nr 6 złączki Q (16-stykowej) skrzynki bezpieczników pod deską rozdzielczą a stykiem nr 21 złączki 36-stykowej modułu zestawu wskaźników (OBROTOMIERZ).
Czy obwód jest zamknięty? TAK - Przejść do testu sygnału wejściowego modułu zestawu wskaźników.n NIE - Naprawić przerwę w przewodzie między modułem MICU i modułem zestawu wskaźników.n |