Wskaźnik DTC M i AUTO: | Moduł sterujący klimatem utracił komunikację z silnikiem regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera |
1. | Skasować kody DTC za pomocą HDS. |
2. | Wyłączyć i następnie włączyć (II) zapłon. |
3. | Za pomocą testera HDS lub modułu sterującego klimatem przeprowadzić funkcję samodiagnozy. |
4. | Sprawdzić, czy występują kody usterek (DTC). Czy wskazywany jest kod DTC B2982 lub K i AUTO? TAK - Przejść do usuwania usterek dla kodów DTC 2982 lub K i AUTO. NIE - Przejść do punktu 5. |
5. | Sprawdzić, czy występują kody usterek (DTC). Czy jest wskazywany kod DTC M i AUTO? TAK - Przejść do punktu 6. NIE - Usterka okresowa, sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach obwodu modułu sterującego klimatem i regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera.n |
6. | Wyłączyć zapłon. |
7. | Rozłączyć złączkę 3-stykową silnika regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera. |
8. | Odłączyć złączkę 32-stykową modułu sterującego klimatem. |
9. | Sprawdzić ciągłość obwodu między wymienionymi niżej stykami złączki 32-stykowej modułu sterującego klimatem a stykami złączki 3-stykowej silnika regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera.
Czy obwód jest zamknięty? TAK - Sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach modułu sterującego klimatem i silnika regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera. Jeżeli połączenia są prawidłowe, wymienić silnik regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera.n NIE - Naprawić przerwę w przewodach między modułem sterującym klimatem i silnikiem regulacji mieszania powietrza po stronie pasażera.n |