DTC B1000: | Błąd przewodu szyny komunikacji |
1. | Skasować kody DTC za pomocą HDS. |
2. | Wyłączyć zapłon, a następnie włączyć go ponownie (II). |
3. | Odczekać przynajmniej 6 sekund. |
4. | Za pomocą HDS sprawdzić, czy występują kody DTC. Czy jest wskazywany kod DTC B1000? TAK - Przejść do punktu 5. NIE - Usterka okresowa. Przewód szyny komunikacji w tym czasie jest sprawny. Sprawdzić, czy nie występują luźne przewody lub niepewne połączenia, bądź zużyte/zwarte przewody. Jeśli połączenia są dobre, sprawdzić stan akumulatora i układ ładowania.n |
5. | Za pomocą HDS sprawdzić, czy występują kody DTC. Czy wraz z kodem DTC B1000 wskazywane są kody B1008, B1011 i B1032? TAK - Przejść do punktu 6. NIE - Przejść do usuwania usterki wskazanej przez DTC.n |
6. | Wyłączyć zapłon. |
7. | Odłączyć odpowiednią złączkę od każdego modułu sterującego wskazanego w tabeli.
|
8. | Włączyć zapłon (II). |
9. | Skasować kody DTC za pomocą HDS. |
10. | Wyłączyć zapłon, a następnie włączyć go ponownie (II). |
11. | Odczekać przynajmniej 6 sekund. |
12. | Za pomocą HDS sprawdzić, czy występują kody DTC. Czy wraz z kodem DTC B1000 wskazywane są kody B1008, B1011 i B1032? TAK - Wymienić MICU.n NIE - Przejść do punktu 13. |
13. | Wyłączyć zapłon. |
14. | Sprawdzić ciągłość obwodu między stykiem nr 6 złączki Q (16-stykowej) w skrzynce bezpieczników pod deską rozdzielczą a masą.
Czy obwód jest zamknięty? TAK - Usunąć zwarcie do masy w przewodzie.n NIE - Przejść do punktu 15. |
15. | Włączyć zapłon (II). |
16. | Sprawdzić napięcie między stykiem nr 6 złączki Q (16-stykowej) w skrzynce bezpieczników pod deską rozdzielczą a masą.
Czy jest napięcie? TAK - Naprawić zwarcie do masy w przewodzie między złączką skrzynki bezpieczników pod deską rozdzielczą a uszkodzonym modułem sterującym.n NIE - Przejść do punktu 17. |
17. | Wyłączyć zapłon. |
18. | Ponownie podłączyć złączkę Q (16-stykową) skrzynki bezpieczników pod deską rozdzielczą i złączkę (36-stykową) modułu zestawu wskaźników (obrotomierz). |
19. | Włączyć zapłon (II). |
20. | Skasować kody DTC za pomocą HDS. |
21. | Wyłączyć zapłon, a następnie włączyć go ponownie (II). |
22. | Odczekać przynajmniej 6 sekund. Czy wraz z kodem DTC B1000 wskazywane są kody B1008, B1011 i B1032? TAK - Wymienić moduł zestawu wskaźników (obrotomierz).n NIE - Przejść do punktu 23. |
23. | Wyłączyć zapłon. |
24. | Połączyć złączkę 32-stykową modułu sterującego klimatem. |
25. | Włączyć zapłon (II). |
26. | Skasować kody DTC za pomocą HDS. |
27. | Wyłączyć zapłon, a następnie włączyć go ponownie (II). |
28. | Odczekać przynajmniej 6 sekund. Czy wraz z kodem DTC B1000 wskazywane są kody B1008, B1011 i B1032? TAK - Wymienić moduł sterujący klimatem.n NIE - Przejść do punktu 29. |
29. | Wyłączyć zapłon. |
30. | Ponownie podłączyć złączkę 7-stykową modułu zdalnego sterowania zamkami/immobilizera. |
31. | Włączyć zapłon (II). |
32. | Skasować kody DTC za pomocą HDS. |
33. | Wyłączyć zapłon, a następnie włączyć go ponownie (II). |
34. | Odczekać przynajmniej 6 sekund. Czy wraz z kodem DTC B1000 wskazywane są kody B1008, B1011 i B1032? TAK - Wymienić moduł zdalnego sterowania zamkami/immobilizera.n NIE - Wymienić moduł sterujący zestawu głośnomówiącego HFT.n |