1. | Upewnić się, że zapłon jest wyłączony. |
2. | Podłączyć tester HDS do złącza DLC (A).
|
3. | Włączyć zapłon (II). |
4. | Upewnić się, że HDS komunikuje się z pojazdem i modułem SRS. W przeciwnym razie należy usunąć usterkę obwodu DLC. |
5. | Do sprawdzania kodów DTC należy stosować tester HDS. |
6. | Odczytać kod DTC. |
7. | Wyłączyć zapłon i odczekać 10 sekund. |
8. | Odłączyć HDS od złącza DLC. |
9. | Wykonać procedurę usuwania usterki przewidzianą dla sygnalizowanego kodu DTC. |
1. | Upewnić się, że zapłon jest wyłączony. |
2. | Podłączyć tester HDS do złącza DLC (A).
|
3. | Włączyć zapłon (II). |
4. | Upewnić się, że HDS komunikuje się z pojazdem i modułem SRS. W przeciwnym razie należy usunąć usterkę obwodu DLC. |
5. | W MENU SRS testera HDS należy wybrać SRS, a następnie DTC do skasowania kodu/-ów DTC. |
6. | Wyłączyć zapłon i odczekać 10 sekund. |
7. | Odłączyć HDS od złącza DLC. |
1. | Odczytać DTC (patrz ‘‘Odczytywanie kodów DTC''). |
2. | Skasować pamięć DTC (patrz ‘‘Kasowanie pamięci DTC''). |
3. | Zaciągnąć hamulec ręczny, uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym. |
4. | Kontrolka SRS powinna się zapalić na około 6 sekund, następnie zgasnąć. |
5. | Potrząsnąć wiązką przewodów i złączkami i sprawdzić, czy nie ma luźnych połączeń, słabych styków i słabej masy. |
6. | Wykonać jazdę próbną (gwałtownie przyspieszać, gwałtownie hamować, skręcać), obrócić koło kierownicy maksymalnie w lewo oraz w prawo, i przytrzymać je w takiej pozycji przez 5 do 10 sekund. Jeśli uszkodzenie powtórzy się, kontrolka SRS zaświeci się. UWAGA: Uszkodzona szpula przewodów może być przyczyną przerw przepływu prądu w instalacji poduszki powietrznej kierowcy. |
7. | Jeżeli nie można ponownie wywołać usterki okresowej, obecnie układ jest sprawny. |