1. | Dokładnie oczyścić uszczelkę pokrywy zaworów i rowek. |
2. | Umieścić uszczelkę pokrywy zaworów (A) w rowku pokrywy zaworów (B).
|
3. | Sprawdzić, czy powierzchnie przylegania są czyste i suche. |
4. | Na powierzchnie (A) przylegania obudowy łańcucha rozrządu nałożyć pasek pasty uszczelniającej o szerokości 3.0 mm, nr katalog. 08C70-K0234M, 08C70-K0334M lub 08C70-X0331S. UWAGA: Nie montować podzespołów, jeśli od nałożenia pasty uszczelniającej upłynęło ponad 5 minut. Zamiast tego usunąć warstwę starej pasty i nałożyć nową pastę uszczelniającą.
|
5. | Zamontować pokrywę głowicy silnika (A). UWAGA:
|
6. | Sprawdzić podkładki (B) pokrywy. Wymienić uszkodzone lub zużyte podkładki. |
7. | Dokręcić śruby w dwóch lub trzech krokach. Na koniec dokręcić kolejno wszystkie śruby momentem 12 N·m (1,2 kG·m)
|
8. | Zamontować przewód masowy (A), wykręcić śrubę mocującą wspornik wiązki przewodów (B) i wymontować przewód odpowietrzania (C).
|
9. | Zamontować cztery przednie cewki zapłonowe i cztery tylne cewki zapłonowe. |
10. | Zamontować kolektor ssący. |