1. | Sprawdzić, czy dostępny jest kod zabezpieczający zestawu audio. |
2. | Wykręcić korek wlewu paliwa, aby zmniejszyć ciśnienie w zbiorniku paliwa. |
3. | Włączyć zapłon (II). |
4. | W menu INSPEKCJA testera HDS wybrać opcję wyłączenia pompy paliwa, uruchomić silnik i zostawić na biegu jałowym, aż zgaśnie. |
5. | Wyłączyć zapłon. UWAGA:
|
6. | Wyłączyć zapłon. |
7. | Odłączyć ujemny przewód od akumulatora. |
8. | Zdjąć osłonę szybkozłączki (A).
|
9. | Sprawdzić, czy szybkozłączka jest brudna, a w razie konieczności oczyścić. |
10. | Szybkozłączkę (A) okryć szmatką lub ręcznikiem warsztatowym.
|
11. | Odłączyć szybkozłączkę (A): Przytrzymać jedną ręką złączkę (B), a drugą ręką ścisnąć elementy ustalające (C), aby uwolnić je z występów blokujących (D). Odciągnąć łącznik. UWAGA:
|
12. | Po rozłączeniu szybkozłączki sprawdzić, czy nie jest zabrudzona lub uszkodzona. |
13. | Podłączyć ujemny przewód do akumulatora, a następnie:
|
1. | Sprawdzić, czy dostępny jest kod zabezpieczający zestawu audio. |
2. | Wymontować skrzynkę bezpieczników pod deską rozdzielczą, a następnie wymontować 2. przekaźnik główny PGM-FI (POMPA PALIWA) (A) ze skrzynki bezpieczników pod deską rozdzielczą.
|
3. | Zamontować skrzynkę bezpieczników pod deską rozdzielczą. |
4. | Uruchomić silnik i pozostawić na biegu jałowym, aż zgaśnie. UWAGA: Jeśli zostaną zapisane jakiekolwiek kody DTC, należy je usunąć i zignorować. |
5. | Wyłączyć zapłon. |
6. | Odkręcić korek wlewu paliwa. |
7. | Odłączyć ujemny przewód od akumulatora. |
8. | Zdjąć osłonę szybkozłączki (A).
|
9. | Sprawdzić, czy szybkozłączka jest brudna, a w razie konieczności oczyścić. |
10. | Szybkozłączkę (A) okryć szmatką lub ręcznikiem warsztatowym.
|
11. | Odłączyć szybkozłączkę (A): Przytrzymać jedną ręką złączkę (B), a drugą ręką ścisnąć elementy ustalające (C), aby uwolnić je z występów blokujących (D). Odciągnąć łącznik. UWAGA:
|
12. | Po rozłączeniu szybkozłączki sprawdzić, czy nie jest zabrudzona lub uszkodzona. |
13. | Podłączyć ujemny przewód do akumulatora, a następnie:
|