| 1. | Usunąć cały stary uszczelniacz z powierzchni przylegania miski olejowej, ze śrub i otworów śrub. |
| 2. | Oczyścić i osuszyć powierzchnie przylegania miski olejowej. |
| 3. | Nałożyć równomiernie pastę uszczelniającą, numer katalogowy 08C70-K0234M lub 08C70- K0334M, na powierzchnię bloku silnika przylegającą do miski olejowej. UWAGA: Nie montować podzespołów, jeśli od nałożenia pasty uszczelniającej upłynęło ponad 5 minut. Zamiast tego usunąć warstwę starej pasty i nałożyć nową pastę uszczelniającą.
|
| 4. | Zamontować miskę olejową. |
| 5. | Dokręcić śruby w dwóch lub trzech krokach. Na koniec dokręcić kolejno wszystkie śruby momentem 12 N·m (1,2 kG·m). Wytrzeć nadmiar uszczelniacza z każdej strony koła pasowego i koła zamachowego wału korbowego. UWAGA:
|
| 6. | Wkręcić śruby mocujące skrzynię biegów.
|
| 7. | Zamontować wspornik sprężarki A/C. |
| 8. | Zamontować rurkę miarki (A), zakładając nowy O-ring (B).
|
| 9. | Zamontować miarkę. |
| 10. | Zamontować czujnik ciśnienia oleju silnika. |
| 11. | Przykręcić dwie śruby (A) zabezpieczające uchwyt wiązki przewodów.
|
| 12. | Podłączyć złączkę czujnika poziomu oleju silnikowego (B), a następnie zamontować pokrywę złączki czujnika poziomu oleju (C). |
| 13. | Zamontować wspornik dolnego drążka skrętnego (A).
|
| 14. | Zamontować usztywniacz wspornika (B), następnie wkręcić śruby mocujące w pokazanej kolejności. |
| 15. | Jeśli silnik znajduje się w samochodzie, wykonać poniższe czynności. |
| 16. | Poluzować śrubę mocującą (A) górnego drążka skrętnego.
|
| 17. | Zamontować dolny drążek skrętny, następnie dokręcić nowe śruby mocujące dolnego drążka skrętnego w przedstawionej kolejności.
|
| 18. | Dokręcić śrubę mocującą górny drążek skrętny.
|
| 19. | Zamontować sztywny przewód wlotowy chłodnicy powietrza doładowującego (A) do przewodu wylotowego turbosprężarki (B), a następnie zamontować wspornik (C) sztywnego przewodu wlotowego chłodnicy powietrza doładowującego.
|
| 20. | Lekko przykręcić śruby mocujące (D) sztywnego przewodu wlotowego chłodnicy powietrza doładowującego. Ustawić znak (E) na sztywnym przewodzie wlotowym chłodnicy powietrza doładowującego w jednej linii ze znakiem (F) na przewodzie wylotowym turbosprężarki, a następnie przesunąć przewód wylotowy turbosprężarki nad sztywnym przewodem wlotowym powietrza doładowującego, aż koniec przewodu zetknie się z wybrzuszeniem (G). |
| 21. | Dokręcić śruby mocujące sztywny przewód wlotowy chłodnicy powietrza doładowującego i przymocować przewód wylotowy turbosprężarki za pomocą paska (H), a następnie zamontować przewód wlotowy chłodnicy powietrza doładowującego (I) i przymocować przewód za pomocą paska (J). |
| 22. | Zamontować osłonę dolną silnika.
|
| 23. | Zamontować sprężarkę A/C. |
| 24. | Zamontować alternator. |
| 25. | Zamontować pasek napędowy. |
| 26. | Napełnić silnik olejem silnikowym. |