1. | Zamontować dodatkowe wsporniki i dokręcić ich śruby wymaganym momentem.
|
2. | Wsunąć zespół silnika i przekładni pod samochód. Upewnić się, że ustawienie jest prawidłowe. Ostrożnie opuszczać samochód dopóki silnik i skrzynia biegów nie zostaną umieszczone we właściwym miejscu w przedziale silnikowym. Upewnić się, że samochód nie opiera o żadną część silnika lub skrzyni biegów. Podłączyć wciągarkę łańcuchową, za pomocą pasa do podwieszania i karabinka, do silnika/skrzyni biegów, w pokazany sposób. UWAGA: Zamontować nakrętki i śruby mocujące w podanej kolejności, postępując zgodnie z poniższymi instrukcjami. Niezachowanie kolejności dokręcania może spowodować nadmierny hałas, wibracje a także szybsze zużycie poduszki silnika.
|
3. | Ostrożnie podnieść zespół silnika/skrzyni biegów. |
4. | Poluzować śrubę mocującą (A) górnego drążka skrętnego.
|
5. | Dokręcić nową śrubę i nakrętki mocujące (A) wspornika bocznej poduszki silnika.
|
6. | Zamontować przewód masowy (B). |
7. | Dokręcić nową śrubę i nakrętki (A) poduszki skrzyni biegów.
|
8. | Zamontować przewód masowy (B). |
9. | Upewnić się, że wsporniki podnośnika są poprawnie ustawione. Podnieść samochód na podnośniku na pełną wysokość. |
10. | Podeprzeć przednią ramę pomocniczą drewnianym klockiem oraz podnośnikiem i zamontować nową ramę pomocniczą.
|
11. | Zamontować dolny drążek skrętny, następnie dokręcić nowe śruby mocujące dolnego drążka skrętnego w przedstawionej kolejności.
|
12. | Upewnić się, że wsporniki podnośnika są poprawnie ustawione. Opuścić samochód na podnośniku. |
13. | Odłączyć wciągarkę łańcuchową od zespołu silnika/skrzyni biegów. |
14. | Dokręcić śrubę mocującą górny drążek skrętny.
|
15. | Podnieść samochód na podnośniku na pełną wysokość. |
16. | Zamontować sztywny przewód wlotowy chłodnicy powietrza doładowującego (A) do przewodu wylotowego turbosprężarki (B), a następnie zamontować wspornik (C) sztywnego przewodu wlotowego chłodnicy powietrza doładowującego.
|
17. | Lekko przykręcić śruby mocujące (D) sztywnego przewodu wlotowego chłodnicy powietrza doładowującego. Ustawić znak (E) na sztywnym przewodzie wlotowym chłodnicy powietrza doładowującego w jednej linii ze znakiem (F) na przewodzie wylotowym turbosprężarki, a następnie przesunąć przewód wylotowy turbosprężarki nad sztywnym przewodem wlotowym powietrza doładowującego, aż koniec przewodu zetknie się z wybrzuszeniem (G). |
18. | Dokręcić śruby mocujące sztywny przewód wlotowy chłodnicy powietrza doładowującego i przymocować przewód wylotowy turbosprężarki za pomocą paska (H), a następnie zamontować przewód wlotowy chłodnicy powietrza doładowującego (I) i przymocować przewód za pomocą paska (J). |
19. | Połączyć złączki z przekładnią kierowniczą.
|
20. | Założyć nowy pierścień ustalający na końcu każdej półosi napędowej, następnie zamontować półosie napędowe. Upewnić się, że każdy pierścień jest na swoim miejscu w mechanizmie różnicowym i na wałku pośrednim. |
21. | Podłączyć dolne wahacze zawieszenia do zwrotnic. |
22. | Połączyć przeguby kulowe drążka kierowniczego ze zwrotnicami. |
23. | Połączyć łączniki stabilizatora. |
24. | Podłączyć złączkę czujnika poziomowania przednich reflektorów (z HID). |
25. | Zamontować zespół (A) katalizatora spalin/rury wydechowej A. Zastosować nowe uszczelki (B) i nowe nakrętki samokontrujące (C).
|
26. | Opuścić samochód na podnośniku. |
27. | Zamontować przewody nagrzewnicy.
|
28. | Zamontować sprężarkę A/C.
|
29. | Zamontować pasek napędowy. |
30. | Zamontować przewód klimatyzacji (A) na obejmie (B).
|
31. | Zamontować przewód bocznikowy płynu chodzącego (C). |
32. | Zamontować chłodnicę. |
33. | Ustawić znak odniesienia (A) na przegubie kolumny kierowniczej i wałku zębnika przekładni kierowniczej. Podłączyć przegub kolumny kierowniczej (B) do wałka zębnika przekładni kierowniczej (C). Dokręcić śrubę przegubu kolumny kierowniczej.
|
34. | Zamontować pokrywę (D) przegubu kolumny kierowniczej. |
35. | Zamontować koło kierownicy. |
36. | Zamontować przewód powrotny paliwa (A) i przewód podciśnieniowy (B) serwa układu hamulcowego.
|
37. | Zamontować przewód paliwowy.
|
38. | Zamontować wspornik linki zmiany biegów.
|
39. | Zamontować linkę zmiany biegów. |
40. | Zamontować siłownik sprzęgła i śrubę mocującą wspornik przewodu sztywnego sprzęgła. |
41. | Zamontować elastyczny przewód wylotowy chłodnicy powietrza doładowującego.
|
42. | Podłączyć przewody akumulatora (A) do skrzynki bezpieczników pod pokrywą silnika.
|
43. | Podłączyć złączki (B) wiązki przewodów silnika. |
44. | Zamontować zespół (A), a następnie zamontować wspornik obudowy (B) filtra powietrza i obejmę (C) wiązki przewodów.
|
45. | Zamontować wspornik podstawy akumulatora (A), a następnie podstawę akumulatora (B).
|
46. | Wymontować obejmę wiązki przewodów (C). |
47. | Zamontować dwie śruby (A) mocujące wspornik sztywnego przewodu sprzęgła, a następnie zamontować obejmę (B) wiązki przewodów.
|
48. | Zamontować przewód powietrza.
|
49. | Zamontować pokrywę silnika.
|
50. | Zamontować zespół obudowy filtra powietrza. |
51. | Zamontować panel dolny podszybia. |
52. | Zamontować akumulator. |
53. | Zamontować osłonę dolną silnika.
|
54. | Zamontować przednie koła. |
55. | Zamontować akumulator. Oczyścić bieguny akumulatora i styki przewodów papierem ściernym, następnie zamontować przewody i posmarować smarem przeciwkorozyjnym. |
56. | Sprawdzić, czy skrzynia biegów działa płynnie. |
57. | Odpowietrzyć układ zasilania paliwem. |
58. | Napełnić silnik olejem silnikowym. |
59. | Napełnić skrzynię biegów olejem. |
60. | Napełnić zbiornik wyrównawczy płynem chłodzącym i odpowietrzyć układ chłodzenia przy otwartym zaworze ogrzewania. |
61. | Przeprowadzić procedurę zerowania pamięci ECM. |
62. | Sprawdzić obroty biegu jałowego. |
63. | Sprawdzić geometrię kół. |
64. | Przeprowadzić procedurę zerowania modułu sterującego szyb elektrycznych. |
65. | Ustawić zegar. |
66. | Przeprowadzić procedurę uczenia reflektorów (z HID). |