| 1. | Uruchomić silnik. Ustawić pokrętło regulacji ogrzewania na maksymalne ogrzewanie i wyłączyć zapłon. Dotykając, upewnić się, że silnik i chłodnica są chłodne. |
| 2. | Wymontować osłonę silnika. |
| 3. | Odkręcić korek zbiornika wyrównawczego.
|
| 4. | Podnieść samochód na podnośniku na pełną wysokość. |
| 5. | Wymontować osłonę dolną silnika. |
| 6. | Odkręcić korek spustowy chłodnicy (A) i spuścić płyn chłodzący.
|
| 7. | Wykręcić korek spustowy (A) w tylnej części bloku silnika i spuścić płyn chłodzący.
|
| 8. | Po spuszczeniu płynu chłodzącego w sposób pewny dokręcić korek spustowy. |
| 9. | Zamontować korek spustowy z nową podkładką i dobrze dokręcić. |
| 10. | Zamontować osłonę dolną silnika. |
| 11. | Opuścić samochód na podnośniku. |
| 12. | Poluzować odpowietrznik (A) na głowicy silnika.
|
| 13. | Napełnić zbiornik wyrównawczy (A) do poziomu MAX (B) za pomocą płynu Honda Long Life Antifreeze/Coolant Type 2. UWAGA:
|
| 14. | Dokręcić odpowietrznik, gdy wypływający płyn chłodzący nie będzie zawierał pęcherzyków powietrza. |
| 15. | Wkręcić lekko korek zbiornika wyrównawczego. |
| 16. | Uruchomić silnik i pozostawić pracujący silnik aż wentylator chłodnicy włączy się przynajmniej 2 razy. Nie włączać układu klimatyzacji. Następnie zatrzymać silnik. Po nagrzaniu się silnika usunąć pozostałe powietrze z bloku silnika. |
| 17. | Po nagrzaniu się silnika skorygować poziom płynu chłodzącego w zbiorniku wyrównawczym, aby płyn sięgał do znaku MAX (A).
|
| 18. | Założyć korek zbiornika wyrównawczego i całkowicie go dokręcić, a następnie uruchomić silnik i sprawdzić szczelność. |
| 19. | Wymontować lewe przednie koło, a następnie lewe przednie nadkole. |
| 20. | Sprawdzić, czy płyn chłodzący nie dostaje się do odbiornika. Jeżeli płyn chłodzący dostaje się do odbiornika, wyjąć spinki (A), a następnie wysunąć i wymontować odbiornika (B) z zaczepu (C).
|
| 21. | Spuścić płyn chłodzący, a następnie zamontować odbiornik. |
| 22. | Zamontować lewe przednie nadkole, a następnie zamontować lewe przednie koło. |