1. | Podnieść pokrywę silnika maksymalnie do góry i zabezpieczyć ją podporą w dolnym otworze.
|
2. | Odłączyć przewód bieguna ujemnego od akumulatora, następnie odłączyć przewód bieguna dodatniego. |
3. | Wymontować akumulator. |
4. | Wymontować panel dolny podszybia. |
5. | Wymontować zespół obudowy filtra powietrza. |
6. | Wymontować osłonę silnika.
|
7. | Wymontować przewód powietrza.
|
8. | Wymontować obejmę wiązki przewodów i wykręcić dwie śruby (B) mocujące wspornik przewodu sztywnego sprzęgła.
|
9. | Wymontować obejmę wiązki przewodów (A).
|
10. | Wymontować podstawę akumulatora (B), a następnie wymontować wspornik podstawy akumulatora (C). |
11. | Wymontować obejmę wiązki przewodów (A), podporę (B) obudowy filtra powietrza oraz wspornik (C) obudowy filtra powietrza.
|
12. | Wymontować przewody akumulatora (A) ze skrzynki bezpieczników pod pokrywą silnika.
|
13. | Odłączyć złączki (B) wiązki przewodów silnika. |
14. | Wymontować elastyczny przewód wylotowy chłodnicy powietrza doładowującego.
|
15. | Wymontować siłownik sprzęgła i śrubę mocującą wspornik przewodu sztywnego sprzęgła. |
16. | Wymontować linkę zmiany biegów. |
17. | Wymontować wspornik linki zmiany biegów.
|
18. | Wymontować przewód paliwowy.
|
19. | Wymontować przewód powrotny paliwa (A) i przewód podciśnieniowy (B) serwa układu hamulcowego.
|
20. | Wymontować koło kierownicy. |
21. | Wymontować pokrywę (A) przegubu kolumny kierowniczej.
|
22. | Zrobić znak (B) na przegubie kolumny kierowniczej i wałku zębnika przekładni kierowniczej. Wykręcić śrubę przegubu kolumny kierowniczej (C) i odłączyć przegub od wałka zębnika przekładni kierowniczej (D). |
23. | Odkręcić korek zbiornika rozprężnego. |
24. | Podnieść samochód na podnośniku na pełną wysokość. |
25. | Zdjąć przednie koła. |
26. | Wymontować osłonę dolną silnika.
|
27. | Poluzować korek spustowy chłodnicy i spuścić płyn chłodzący. |
28. | Spuścić olej z silnika. |
29. | Spuścić olej ze skrzyni biegów. |
30. | Wymontować zespół katalizatora spalin/rury wydechowej A.
|
31. | Odłączyć złączkę czujnika poziomowania przedniego regulatora reflektorów (z HID). |
32. | Oddzielić łączniki stabilizatora od amortyzatorów. |
33. | Oddzielić przeguby kulowe drążka kierowniczego od zwrotnic. |
34. | Oddzielić zwrotnice od dolnych wahaczy. |
35. | Wymontować półosie napędowe. Posmarować wszystkie powierzchnie współpracujące czystym olejem silnikowym. Na końce półosi założyć plastikowe torebki. |
36. | Odłączyć złączki przekładni kierowniczej.
|
37. | Poluzować paski (A) mocujące przewód wylotowy turbosprężarki oraz przewód wlotowy chłodnicy powietrza doładowującego i wymontować przewód wlotowy (B) chłodnicy powietrza doładowującego, po czym odkręcić śruby (C) mocujące sztywny przewód wlotowy chłodnicy powietrza doładowującego (C).
|
38. | Wymontować wspornik (D) sztywnego przewodu wlotowego chłodnicy powietrza doładowującego, a następnie wymontować sztywny przewód wlotowy chłodnicy powietrza doładowującego (E). |
39. | Opuścić samochód na podnośniku. |
40. | Wymontować chłodnicę. |
41. | Wymontować przewód klimatyzacji z uchwytu (A) i przewód (B) bocznikowy wody.
|
42. | Wymontować pasek napędowy. |
43. | Wymontować sprężarkę A/C.
|
44. | Wymontować przewody nagrzewnicy.
|
45. | Podłączyć wciągarkę łańcuchową, za pomocą pasa do podwieszania i karabinka, do silnika/skrzyni biegów, w pokazany sposób. UWAGA:
|
46. | Upewnić się, że wsporniki podnośnika są poprawnie ustawione. Podnieść samochód na podnośniku na pełną wysokość. |
47. | Wymontować dolny drążek skrętny.
|
48. | Wymontować ramę pomocniczą.
|
49. | Upewnić się, że wsporniki podnośnika są poprawnie ustawione. Opuścić samochód na podnośniku. |
50. | Wymontować śrubę mocującą i nakrętki (A) górnego wspornika bocznej poduszki silnika.
|
51. | Wymontować przewód masowy (B). |
52. | Odkręcić śrubę i nakrętki (A) poduszki skrzyni biegów.
|
53. | Wymontować przewód masowy (B). |
54. | Sprawdzić, czy od silnika/skrzyni biegów odłączono wszystkie przewody podciśnieniowe, paliwowe i chłodzenia oraz przewody elektryczne. |
55. | Powoli opuścić zespół silnika i skrzyni biegów o około 150 mm. Jeszcze raz sprawdzić, czy od silnika/skrzyni biegów odłączone są wszystkie przewody elektryczne, a następnie opuścić całkowicie. |
56. | Odłączyć wciągarkę łańcuchową od zespołu silnika/skrzyni biegów. |
57. | Podnieść pojazd na pełną wysokość i wymontować z samochodu zespół silnika/skrzyni biegów spod samochodu. |