Wymagane narzędzia specjalne
Ściągacz przegubów kulowych, 28 mm ( 07MAC-SL00201)
1. | Podnieść przód samochodu i podeprzeć go podstawkami zabezpieczającymi w odpowiednich miejscach. |
2. | Odkręcić nakrętki kół i wymontować koła przednie.
|
3. | Odgiąć zagniecenie kołnierza (A) nakrętki, następnie odkręcić nakrętkę (B) piasty koła. |
4. | Spuścić olej ze skrzyni biegów. Wkręcić korek spustowy z nową podkładką: |
5. | Wymontować łącznik stabilizatora (A) ze stabilizatora (B).
|
6. | Wymontować zawleczkę (A) z nakrętki koronowej (B) sworznia przegubu kulistego wahacza dolnego i wykręcić nakrętkę. UWAGA:
|
7. | Używając narzędzia specjalnego odłączyć przegub kulowy od wahacza dolnego (C). |
8. | Odciągnąć zwrotnicę i wymontować przegub zewnętrzny półosi z piasty przedniego koła, używając plastikowego młotka.
|
9. | Lewa i prawa półoś napędowa ręcznej skrzyni biegów SPLM, lewa półoś napędowa ręcznej skrzyni biegów SPHM: Za pomocą drążka podważyć przegub wewnętrzny i wymontować go z mechanizmu różnicowego. Prawa półoś napędowa ręcznej skrzyni biegów SPHM: Wybijakiem i młotkiem wybić przegub wewnętrzny z wałka pośredniego. Wymontować kompletną półoś napędową. Nie ciągnąć za półoś, bo może dojść do rozłączenia przegubu wewnętrznego. Półoś wyciągać wzdłuż osi przegubu, aby nie uszkodzić uszczelniacza. Lewa i prawa półoś napędowa ręcznej skrzyni biegów SPLM: Lewa półoś napędowa ręcznej skrzyni biegów SPHM Prawa półoś napędowa ręcznej skrzyni biegów SPHM |