1. | Upewnić się, że znane są kody radia i systemu nawigacyjnego zabezpieczające przed kradzieżą, następnie zanotować częstotliwości zaprogramowanych stacji radiowych. Odłączyć od akumulatora najpierw przewód ujemny (-), a następnie przewód dodatni (+). Wymontować akumulator. |
2. | Wymontować poduszkę powietrzną kierowcy i koło kierownicy. |
3. | Wymontować pokrywę (A) przegubu kolumny kierowniczej.
|
4. | Zrobić znak (B) na przegubie kolumny kierowniczej (C) i wałku zębnika (D), a następnie odłączyć przegub od wałka zębnika. |
5. | Wymontować obudowę filtra powietrza. |
6. | Wymontować podstawę akumulatora (A).
|
7. | Wymontować wspornik podstawy akumulatora (B). |
8. | Rozłączyć złączkę czujnika prędkości wałka napędowego (A), złączkę wyłącznika świateł cofania (B) i złączkę elektrozaworu blokady wstecznego biegu (C).
|
9. | Ostrożnie wymontować siłownik bez zginania sztywnego przewodu sprzęgła. Po wymontowaniu siłownika nie naciskać pedału sprzęgła.
|
10. | Wymontować podporę obudowy filtra powietrza A i B.
|
11. | Wynotować wspornik wiązki przewodów (A), a następnie usunąć spinki linki zmiany biegów (B) i odłączyć linki zmiany biegów (C) od wspornika linki (D).
|
12. | Wymontować wspornik linki (A) z górnej części obudowy skrzyni biegów.
|
13. | Wymontować osłonę wiązki przewodów (A) i uchwyt wiązki przewodów (B).
|
14. | Wymontować górne śruby (A) mocujące skrzynię biegów.
|
15. | Wymontować osłonę silnika. |
16. | Wymontować osłonę wiązki przewodów (A). Zamocować wieszak silnika (B) w gwintowanych otworach głowicy silnika. UWAGA: Należy odchylić wieszak silnika i zamocować elastyczny przewód paliwowy oraz przewód powietrzny.
|
17. | Zamocować do silnika wciągarkę łańcuchową (C). |
18. | Odkręcić śrubę poduszki skrzyni biegów (A), nakrętki (B) oraz śrubę przewodu masowego (C).
|
19. | Wykręcić kołki gwintowane (A).
|
20. | Podnieść samochód i upewnić się, że jest pewnie podparty. |
21. | Wymontować osłonę dolną silnika.
|
22. | Spuścić olej ze skrzyni biegów. Ponownie przykręcić śrubę spustową. |
23. | Oddzielić zwrotnicę od dolnego wahacza. |
24. | Rozłączyć łącznik przedniego stabilizatora. |
25. | Odkręcić śruby mocujące dolny drążek skrętny.
|
26. | Wyjąć zawleczkę (A) z nakrętki (B) przegubu kulistego drążka kierowniczego, poluzować nakrętkę.
|
27. | Za pomocą narzędzia specjalnego odłączyć od zwrotnicy przegub kulowy drążka kierowniczego. |
28. | Rozłączyć złączki EPS.
|
29. | Odłączyć od przedniej ramy pomocniczej (B) gumowy element mocujący rurę wydechową (A).
|
30. | Podeprzeć ramę pomocniczą podnośnikiem.
|
31. | Wymontować przednią ramę pomocniczą z przekładnią kierowniczą.
|
32. | Wymontować wewnętrzne przeguby półosi napędowych. |
33. | Wymontować wałek pośredni. |
34. | Odłączyć sztywny przewód chłodnicy powietrza doładowującego.
|
35. | Umieścić podnośnik pod skrzynią biegów i wykręcić śruby dolnego mocowania skrzyni biegów.
|
36. | Odsuwać skrzynię biegów od silnika, aż wałek główny skrzyni biegów wyjdzie z tarczy dociskowej sprzęgła i opuścić skrzynię biegów na podnośniku. |
37. | Wymontować ze skrzyni biegów (D) osłonę (A), widełki wyciskowe (B) i łożysko wyciskowe (C).
|