Usuwanie usterek obwodu sygnału A/C

UWAGA:

1.Podłączyć HDS do złącza DLC.

2.Uruchomić silnik.

3.Włączyć klimatyzację w układzie sterującym klimatem.

4.Sprawdzić WYŁĄCZNIK A/C na liście danych PGM-FI używając HDS.

Czy WYŁĄCZNIK A/C jest włączony?


TAK - System sygnał A/C obecnie jest właściwy.n


NIE - Przejść do punktu 5.


5.Wyłączyć zapłon.

6.Odłączyć złączkę 32-stykową modułu sterującego klimatem.

7.Zmierzyć opór czujnika temperatury parownika między stykami nr 23 i 24 złączki 32-stykowej modułu sterującego klimatem.

 

Czy opór wynosi mniej niż 24 kW?


TAK - Przejść do punktu 8.


NIE - Sprawdzić czujnik temperatury parownika.n

8.Połączyć złączkę 32-stykową modułu sterującego klimatem.

9.Włączyć zapłon (II).

10.Sprawdzić, czy silnik dmuchawy pracuje na wszystkich prędkościach.

Czy silnik dmuchawy pracuje na wszystkich prędkościach?


TAK - Przejść do punktu 11.


NIE - Naprawić usterkę w obwodzie silnika dmuchawy.n


11.Wyłączyć zapłon.

12.Odłączyć złączkę 32-stykową modułu sterującego klimatem.

13.Włączyć zapłon (II).

14.Zmierzyć napięcie pomiędzy stykiem nr 20 złączki 32-stykowej modułu sterującego klimatem a masą nadwozia.

 

Czy jest napięcie akumulatora?


TAK - Przejść do punktu 15.


NIE - Naprawić przerwę w przewodzie między modułem sterującym klimatem i modułem MICU.n

15.Wyłączyć zapłon.

16.Połączyć złączkę 32-stykową modułu sterującego klimatem.

17.Ustawić przycisk A/C i przełącznik regulacji wentylatorów na włączone, a następnie włączyć zapłon (II).

18.Zmierzyć napięcie pomiędzy stykiem nr 20 złączki 32-stykowej modułu sterującego klimatem a masą nadwozia.

 

Czy napięcie wynosi 0,5 V lub mniej?


TAK - Wymienić MICU.n


NIE - Sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach złączki 32-stykowej modułu sterującego klimatem. Jeśli połączenia są dobre, zamienić moduł sterujący klimatyzacją na sprawdzony w działaniu i ponownie sprawdzić. Jeśli objaw usterki zniknie, wymienić oryginalny  moduł sterujący klimatem.n