1. | Podłączyć HDS do złącza DLC. |
2. | Uruchomić silnik. |
3. | Włączyć klimatyzację w układzie sterującym klimatem. |
4. | Sprawdzić WYŁĄCZNIK A/C na liście danych PGM-FI używając HDS. Czy WYŁĄCZNIK A/C jest włączony? TAK - System sygnał A/C obecnie jest właściwy.n NIE - Przejść do punktu 5. |
5. | Wyłączyć zapłon. |
6. | Odłączyć złączkę 32-stykową modułu sterującego klimatem. |
7. | Zmierzyć opór czujnika temperatury parownika między stykami nr 23 i 24 złączki 32-stykowej modułu sterującego klimatem.
Czy opór wynosi mniej niż 24 kW? TAK - Przejść do punktu 8. |
8. | Połączyć złączkę 32-stykową modułu sterującego klimatem. |
9. | Włączyć zapłon (II). |
10. | Sprawdzić, czy silnik dmuchawy pracuje na wszystkich prędkościach. Czy silnik dmuchawy pracuje na wszystkich prędkościach? TAK - Przejść do punktu 11. NIE - Naprawić usterkę w obwodzie silnika dmuchawy.n |
11. | Wyłączyć zapłon. |
12. | Odłączyć złączkę 32-stykową modułu sterującego klimatem. |
13. | Włączyć zapłon (II). |
14. | Zmierzyć napięcie pomiędzy stykiem nr 20 złączki 32-stykowej modułu sterującego klimatem a masą nadwozia.
Czy jest napięcie akumulatora? TAK - Przejść do punktu 15. NIE - Naprawić przerwę w przewodzie między modułem sterującym klimatem i modułem MICU.n |
15. | Wyłączyć zapłon. |
16. | Połączyć złączkę 32-stykową modułu sterującego klimatem. |
17. | Ustawić przycisk A/C i przełącznik regulacji wentylatorów na włączone, a następnie włączyć zapłon (II). |
18. | Zmierzyć napięcie pomiędzy stykiem nr 20 złączki 32-stykowej modułu sterującego klimatem a masą nadwozia.
Czy napięcie wynosi 0,5 V lub mniej? TAK - Wymienić MICU.n NIE - Sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach złączki 32-stykowej modułu sterującego klimatem. Jeśli połączenia są dobre, zamienić moduł sterujący klimatyzacją na sprawdzony w działaniu i ponownie sprawdzić. Jeśli objaw usterki zniknie, wymienić oryginalny moduł sterujący klimatem.n |