Usuwanie usterki obwodu modułu sterującego klimatem/linii komunikacyjnej nawigacji

1.Uruchomić układ sterujący klimatem w kilku trybach.

Czy moduł sterujący klimatem jest sprawny?


TAK - Przejść do punktu 2.


NIE - Za pomocą testera HDS lub modułu sterującego klimatem przeprowadzić funkcję samodiagnozy.n


2.Nawiązać połączenie z systemem nawigacji.

Czy ikona klimatyzacji jest czerwona?


TAK - Przejść do punktu 3.


NIE - Przejść do punktu 9.


3.Wyłączyć zapłon.

4.Odłączyć złączkę A (20-stykową) modułu systemu nawigacyjnego.

5.Odłączyć złączkę 32-stykową modułu sterującego klimatem.

6.Sprawdzić ciągłość obwodu między wymienionymi niżej stykami złączki 32-stykowej modułu sterującego klimatem oraz stykami złączki A 20-stykowej modułu systemu nawigacyjnego.

32-stykowa: 20-stykowa: 
Nr 5 Nr 4 
Nr 6 Nr 14 
Nr 21 Nr 15 

 

Czy obwód jest zamknięty?


TAK - Przejść do punktu 7.


NIE - Usunąć przerwę w przewodach między modułem sterującym klimatem a modułem systemu nawigacji. n

7.Sprawdzić ciągłość obwodu kolejno między masą i stykami nr 5, 6 i 21 złączki 32-stykowej modułu sterującego klimatem.

 

Czy obwód jest zamknięty?


TAK - Usunąć zwarcie do masy w przewodach między modułem sterującym klimatem a modułem systemu nawigacji.n


NIE - Przejść do punktu 8.


8.Połączyć złączkę 32-stykową modułu sterującego klimatem.

9.Odłączyć złączkę A (20-stykową) modułu systemu nawigacyjnego.

10.Włączyć zapłon (II).

11.Połączyć przewodem styki nr 5, 6 i nr 21 złączki 32-stykowej modułu sterującego klimatem.

 

12.Nacisnąć przyciski STEROWANIA RECYRKULACJĄ i WYŁĄCZANIA.

Czy kontrolka STEROWANIA RECYRKULACJĄ włącza się?


TAK - Przeprowadzić kontrolę modułu za pomocą systemu nawigacji.n


NIE - Zamienić moduł sterujący klimatem na inny sprawdzony w działaniu i ponownie sprawdzić. Jeśli objaw usterki zniknie, wymienić oryginalny  moduł sterujący klimatem.n


13.Odłączyć przewód połączeniowy.