1. | Uruchomić układ sterujący klimatem w kilku trybach. Czy moduł sterujący klimatem jest sprawny? TAK - Przejść do punktu 2. NIE - Za pomocą testera HDS lub modułu sterującego klimatem przeprowadzić funkcję samodiagnozy.n |
2. | Nawiązać połączenie z systemem nawigacji. Czy ikona klimatyzacji jest czerwona? TAK - Przejść do punktu 3. NIE - Przejść do punktu 9. |
3. | Wyłączyć zapłon. |
4. | Odłączyć złączkę A (20-stykową) modułu systemu nawigacyjnego. |
5. | Odłączyć złączkę 32-stykową modułu sterującego klimatem. |
6. | Sprawdzić ciągłość obwodu między wymienionymi niżej stykami złączki 32-stykowej modułu sterującego klimatem oraz stykami złączki A 20-stykowej modułu systemu nawigacyjnego.
Czy obwód jest zamknięty? TAK - Przejść do punktu 7. NIE - Usunąć przerwę w przewodach między modułem sterującym klimatem a modułem systemu nawigacji. n |
7. | Sprawdzić ciągłość obwodu kolejno między masą i stykami nr 5, 6 i 21 złączki 32-stykowej modułu sterującego klimatem.
Czy obwód jest zamknięty? TAK - Usunąć zwarcie do masy w przewodach między modułem sterującym klimatem a modułem systemu nawigacji.n NIE - Przejść do punktu 8. |
8. | Połączyć złączkę 32-stykową modułu sterującego klimatem. |
9. | Odłączyć złączkę A (20-stykową) modułu systemu nawigacyjnego. |
10. | Włączyć zapłon (II). |
11. | Połączyć przewodem styki nr 5, 6 i nr 21 złączki 32-stykowej modułu sterującego klimatem.
|
12. | Nacisnąć przyciski STEROWANIA RECYRKULACJĄ i WYŁĄCZANIA. Czy kontrolka STEROWANIA RECYRKULACJĄ włącza się? TAK - Przeprowadzić kontrolę modułu za pomocą systemu nawigacji.n NIE - Zamienić moduł sterujący klimatem na inny sprawdzony w działaniu i ponownie sprawdzić. Jeśli objaw usterki zniknie, wymienić oryginalny moduł sterujący klimatem.n |
13. | Odłączyć przewód połączeniowy. |