1. | Odłączyć ujemny przewód od akumulatora i odczekać przynajmniej 3 minuty przed rozpoczęciem pracy. |
3. | Odłączyć złączki podłogowej wiązki przewodów. Odczepić spinkę złączki i spinki wiązki przewodów. |
4. | Wymontować obudowę dźwigni zmiany biegów. |
5. | Wykręcić śruby mocujące podstawę dźwigni zmiany biegów i odczepić spinki wiązki przewodów. |
6. | Odłączyć złączkę modułu sterującego SRS i odczepić spinkę wiązki przewodów. Za pomocą klucza Torx T30 wykręcić śrubę masową. |
7. | Zwolnić elementy mocujące, a następnie odchylić poszycie oparcia tylnego siedzenia. Wysunąć zamki tylnych pasów bezpieczeństwa przez otwory w poszyciu oparcia siedzenia. |
8. | Wypiąć spinki, następnie wymontować podnóżek (A). W przypadku wymontowywania plastikowego podnóżka należy go podważyć w miejscu szczelin(y) (B) za pomocą narzędzia do demontażu.
|
9. | Ostrożnie włożyć płaską końcówkę wkrętaka pod pedał przyspieszenia (A) obok sprężyny podpierającej (B). Naciskając sprężynę, odchylić pedał przyspieszenia, aby zwolnić zaczep (C).
|
10. | Wykręcić śruby i wyjąć przedłużenie (A) przewodu środkowego.
|
11. | Przeciąć wykładzinę we wskazanych miejscach (A). Zwolnić element mocujący (B) i odpiąć spinki, a następnie odchylić wykładzinę (C) pod deską rozdzielczą.
|
12. | Wyciągnąć wiązkę przewodów siedzenia (D) przez otwór w wykładzinie, a następnie wyjąć wykładzinę. |
13. | Wyjąć spinkę.
|
14. | Zamontować wykładzinę w kolejności odwrotnej do procedury wymontowania, uwzględniając następujące uwagi:
|