| 1. | Odłączyć ujemny przewód od akumulatora i odczekać przynajmniej 3 minuty przed rozpoczęciem pracy. | 
| 3. | Odłączyć złączki podłogowej wiązki przewodów. Odczepić spinkę złączki i spinki wiązki przewodów. | 
| 4. | Wymontować obudowę dźwigni zmiany biegów. | 
| 5. | Wykręcić śruby mocujące podstawę dźwigni zmiany biegów i odczepić spinki wiązki przewodów. | 
| 6. | Odłączyć złączkę modułu sterującego SRS i odczepić spinkę wiązki przewodów. Za pomocą klucza Torx T30 wykręcić śrubę masową. | 
| 7. | Zwolnić elementy mocujące, a następnie odchylić poszycie oparcia tylnego siedzenia. Wysunąć zamki tylnych pasów bezpieczeństwa przez otwory w poszyciu oparcia siedzenia. | 
| 8. | Wypiąć spinki, następnie wymontować podnóżek (A). W przypadku wymontowywania plastikowego podnóżka należy go podważyć w miejscu szczelin(y) (B) za pomocą narzędzia do demontażu. 
  | 
| 9. | Ostrożnie włożyć płaską końcówkę wkrętaka pod pedał przyspieszenia (A) obok sprężyny podpierającej (B). Naciskając sprężynę, odchylić pedał przyspieszenia, aby zwolnić zaczep (C).  
  | 
| 10. | Wykręcić śruby i wyjąć przedłużenie (A) przewodu środkowego. 
  | 
| 11. | Przeciąć wykładzinę we wskazanych miejscach (A). Zwolnić element mocujący (B) i odpiąć spinki, a następnie odchylić wykładzinę (C) pod deską rozdzielczą. 
  | 
| 12. | Wyciągnąć wiązkę przewodów siedzenia (D) przez otwór w wykładzinie, a następnie wyjąć wykładzinę. | 
| 13. | Wyjąć spinkę. 
  | 
| 14. | Zamontować wykładzinę w kolejności odwrotnej do procedury wymontowania, uwzględniając następujące uwagi:
  |