1. | Zredukować ciśnienie paliwa. |
2. | Wymontować filtr powietrza. |
3. | Wymontować kolektor ssący. |
4. | Rozłączyć złączki wtryskiwaczy (A) i zdjąć obejmę wiązki (B) z listwy paliwowej (C).
|
5. | Odłączyć szybkozłączkę (D). |
6. | Wymontować wspornik listwy paliwowej (E). |
7. | Odkręcić nakrętki mocujące listwy paliwowej (F). |
8. | Wymontować z wtryskiwacza zacisk wtryskiwacza (G). |
9. | Wymontować wtryskiwacz z listwy paliwowej. |
10. | Nanieść na nowe O-ringi (A) nieco czystego oleju silnikowego i wsunąć wtryskiwacze (B) w listwę paliwową (C).
|
11. | Zamontować zacisk wtryskiwacza (D). |
12. | Nanieść na O-ring (E) wtryskiwacza czysty olej silnikowy. |
13. | Zamontować listwę paliwową i wtryskiwacz na podstawie wtryskiwaczy (F). |
14. | Przykręcić nakrętki mocujące listwy paliwowej. Zamontować wspornik listwy paliwowej (G). |
15. | Połączyć szybkozłączkę. |
16. | Podłączyć złączki do wtryskiwaczy i założyć spinki wiązki przewodów. |
17. | Zamontować kolektor ssący. |
18. | Zamontować filtr powietrza. |
19. | Włączyć zapłon (II), ale nie uruchamiać rozrusznika. Ciśnienie paliwa wzrasta w przewodzie paliwowym po około 2 sekundach działania pompy paliwa. Powtórzyć 2 lub 3 razy i sprawdzić, czy nie ma wycieków paliwa. |