Wymagane narzędzia specjalne
Klucz do nakrętek kontrujących, 43 mm ( 07MAA-SL00200)
1. | Ustawić koła do jazdy na wprost. |
2. | Wymontować osłonę dolną silnika. |
3. | Wersja RHD: Wymontować płytkę usztywniającą z przedniej ramy pomocniczej. |
4. | Wersja RHD: Wymontować wieszak układu wydechowego z rury wydechowej B. Wersja silnika L13A7, wersja silnika R18A2. |
5. | Wymontować osłonę termiczną (A) układu wspomagania z nadwozia i odłożyć na bok.
|
6. | Samochód z silnikiem w wersji L13A7 (typ RHD): Wymontować wspornik linki zmiany biegów, po czym odłożyć na bok. |
7. | Włożyć narzędzie specjalne od góry przedniej ramy pomocniczej, a następnie ustawić je na nakrętce kontrującej wkrętu prowadnicy listwy zębatej (A).
|
8. | Narzędziem specjalnym odkręcić nakrętkę kontrującą prowadnicy listwy zębatej i wykręcić śrubę prowadnicy listwy zębatej (B). |
9. | Ze śruby prowadnicy listwy (A) usunąć starą pastę uszczelniającą i nałożyć nową pastę uszczelniającą (Three Bond 1215 lub Loctite 5699) na środek gwintu (B). Luźno wkręcić śrubę prowadnicy listwy w przekładnię kierowniczą.
|
10. | Dokręcić śrubę (A) prowadnicy listwy zębatej momentem 25 N·m (2,5 kG·m), następnie ją poluzować.
|
11. | Dokręcić śrubę prowadnicy listwy momentem 3,9 N·m (0,4 kG·m), a następnie poluzować ją o podany kąt.
|
12. | Przytrzymać kluczem śrubę listwy zębatej i ręką dokręcać do oporu nakrętkę kontrującą (B). |
13. | Zamontować narzędzie specjalne na nakrętce kontrującej i przytrzymać kluczem śrubę prowadnicy listwy zębatej. Dokręcić nakrętkę kontrującą wymaganym momentem. |
14. | Sprawdzić, czy układ kierowniczy nie blokuje się w całym zakresie obrotu kierownicy. |
15. | Sprawdzić luz obrotowy kierownicy i wspomaganie. |