Wymagane narzędzia specjalne
Kołek prowadzący do ustawiania ramy ( 070AG-SJAA100)
1. | Wymontować osłonę dolną silnika. |
2. | Wymontować dolny wahacz. |
3. | Wymontować drążek stabilizatora. |
4. | Umieścić podnośnik (A) skrzyni biegów na wzmocnieniu środkowym (B) przedniej ramy pomocniczej i pewnie go podeprzeć.
|
5. | Wykręcić śruby mocujące (B) wzmocnienia bocznego (A) przedniej ramy pomocniczej. UWAGA: Podczas ponownego montażu użyć nowych śrub mocujących.
|
6. | Powoli opuszczać podnośnik skrzyni biegów, aż przednia rama pomocnicza znajdzie się 30 mm od powierzchni montażowej. |
7. | Wersja RHD: Wymontować przekładnię kierowniczą ze wzmocnienia środkowego ramy pomocniczej. |
8. | Wykręcić śrubę kołnierzową (C). |
9. | Wykręcić śruby (D) i nakrętki mocujące wzmocnienia środkowe (A) przedniej ramy pomocniczej. |
10. | Wymontować wzmocnienie boczne przedniej ramy pomocniczej ze wzmocnienia środkowego przedniej ramy pomocniczej. |
1. | Luźno zamontować wzmocnienie boczne (A) przedniej ramy pomocniczej do wzmocnienia środkowego (B) przedniej ramy pomocniczej i nadwozia.
|
2. | Luźno zamontować nowe śruby i nakrętki, a następnie lekko je dokręcić. |
3. | Wersja RHD: Zamontować przekładnię kierowniczą do wzmocnienia środkowego ramy pomocniczej. |
4. | Kołki ustalające (C) włożyć w otwory ustalające po prawej i lewej stronie, a następnie wyrównać wzmocnienie środkowe i boczne przedniej ramy pomocniczej z nadwoziem. |
5. | Dokręcić śruby i nakrętki mocujące ramę pomocniczą określonym momentem, rozpoczynając od śruby i nakrętki (D) kołnierzowej z tyłu oraz górnej części śruby kołnierzowej (E). |
6. | Wyjąć kołki ustalające i dokręcić środkową część śruby kołnierzowej i nakrętki kołnierzowej (F) określonym momentem. |
7. | Dokręcić pozostałe śruby mocujące ramę pomocniczą wymaganym momentem. |
8. | Zamontować drążek stabilizatora. |
9. | Zamontować dolny wahacz. |
10. | Zamontować osłonę dolną silnika. |
11. | Sprawdzić geometrię kół i wyregulować w razie potrzeby. |