| 1. | Podnieść przód samochodu i podeprzeć go w odpowiednich miejscach podstawkami. |
| 2. | Zdjąć przednie koła. |
| 3. | Wymontować osłonę dolną silnika. |
| 4. | Wymontować dolny wahacz. |
| 5. | Od drążka stabilizatora odłączyć obydwa łączniki stabilizatora. |
| 6. | Wykręcić śruby kołnierzowe (A) i nakrętkę kołnierzową (B), a następnie płytkę usztywniającą (C) przedniej ramy pomocniczej. UWAGA: Podczas ponownego montażu zastosować nowe śruby kołnierzowej i nową nakrętkę kołnierzową.
|
| 7. | Wykręcić śruby kołnierzowe i wymontować uchwyty tulei (A), następnie wymontować tuleje (B) i drążek stabilizatora (C) z przedniej ramy pomocniczej. UWAGA: Podczas ponownego montażu użyć nowych śrub kołnierzowych.
|
| 8. | Zamontować drążek stabilizatora w odwrotnej kolejności do procedury demontażu, zwracając uwagę na następujące punkty:
|