1. | Zapala kontrolkę EPS. |
2. | Zapisuje DTC. |
3. | Zatrzymuje działanie wspomagania układu kierowniczego; kierowanie samochodem odbywa się bez wspomagania. UWAGA: W przypadku kodów DTC 11-01, 11-02, 12-01, 21-01, 21-02, 22-01 i 35-04 kontrolka EPS wyłącza się automatycznie, a system powraca do stanu normalnego. |
1. | Zapytać klienta o warunki, w których pojawiła się usterka i w czasie usuwania usterki wywołać w miarę możliwości takie same warunki. Trzeba ustalić, kiedy zapala się kontrolka EPS, np. podczas działania układu EPS, po zadziałaniu układu EPS, przy określonej szybkości jazdy itp. |
2. | Jeżeli kontrolka EPS nie zapala się podczas jazdy próbnej, ale usuwanie usterek jest wykonywane na podstawie kodów DTC, najpierw sprawdzić, czy w odpowiednim obwodzie nie ma luźnych złączek, słabych styków itp. |
3. | Po usunięciu usterek należy skasować kody DTC i wykonać jazdę próbną. Należy upewnić się, że nie zapala się kontrolka EPS. |
1. | Przy wyłączonym zapłonie podłączyć HDS (system diagnostyczny firmy Honda) do złącza DLC (A), umieszczonego pod deską rozdzielczą po stronie kierowcy.
|
2. | Włączyć zapłon (II). |
3. | Upewnić się, czy HDS komunikuje się z samochodem i modułem sterującym EPS. W przeciwnym razie należy usunąć usterkę obwodu DLC. Wersja silnika L13A7, wersja silnika R18A2. |
4. | Aby wyświetlić kody DTC na ekranie, postępować zgodnie z komunikatami w HDS. Po odczytaniu kodów DTC należy przejść do tabeli kodów usterek. UWAGA: Dokładne instrukcje zamieszczono w menu Pomoc testera HDS. |
1. | Przy wyłączonym zapłonie podłączyć HDS do złącza DLC (A), umieszczonego pod deską rozdzielczą po stronie kierowcy.
|
2. | Włączyć zapłon (II). |
3. | Upewnić się, czy HDS komunikuje się z samochodem i modułem sterującym EPS. W przeciwnym razie należy usunąć usterkę obwodu DLC. Wersja silnika L13A7, wersja silnika R18A2. |
4. | Skasować kody DTC, postępując wg komunikatów na ekranie HDS. UWAGA: Dokładne instrukcje zamieszczono w menu Pomoc testera HDS. |