1. | Jeśli silnik jest wymontowany z samochodu, przejść do punktu 10. |
2. | Wymontować pasek napędowy. |
3. | Wymontować alternator. |
4. | Wymontować sprężarkę A/C bez odłączania przewodów A/C. |
5. | Wymontować osłonę dolną silnika.
|
6. | Spuścić olej z silnika. |
7. | Poluzować paski (A) mocujące przewód wylotowy turbosprężarki oraz przewód wlotowy chłodnicy powietrza doładowującego i wymontować przewód wlotowy (B) chłodnicy powietrza doładowującego, po czym odkręcić śruby (C) mocujące sztywny przewód wlotowy chłodnicy powietrza doładowującego (C).
|
8. | Wymontować wspornik (D) sztywnego przewodu wlotowego chłodnicy powietrza doładowującego, a następnie wymontować sztywny przewód wlotowy chłodnicy powietrza doładowującego (E). |
9. | Wymontować dolny drążek skrętny.
|
10. | Wymontować usztywniacz (A) wspornika, następnie wymontować wspornik dolnego drążka skrętnego (B).
|
11. | Wymontować pokrywę czujnika poziomu oleju silnikowego (A), a następnie odłączyć złączkę czujnika poziomu oleju (B).
|
12. | Wykręcić dwie śruby (C) zabezpieczające uchwyt wiązki przewodów. |
13. | Wymontować czujnik ciśnienia oleju silnika. |
14. | Wymontować miarkę. |
15. | Wymontować rurkę miarki.
|
16. | Wymontować wspornik sprężarki A/C. |
17. | Wykręcić śruby mocujące skrzynię biegów.
|
18. | Wykręcić śruby zabezpieczające miskę olejową. |
19. | Wkrętakiem z płaską końcówką oddzielić miskę olejową od dolnej części bloku w zaznaczonych miejscach.
|
20. | Sprawdzić łańcuch pompy oleju. |