1. | Podnieść tył samochodu i podeprzeć go w odpowiednich punktach podstawkami zabezpieczającymi. |
2. | Odkręcić nakrętki koła (A) i wymontować tylne koło.
|
3. | Wymontować zaciski linki hamulca ręcznego (A).
|
4. | Wykręcić śruby mocujące wspornik zacisku hamulca (A) i wymontować zespół zacisku (B) z piasty. Aby uniknąć uszkodzenia zacisku lub przewodów hamulcowych, podwiesić zacisk na drucie przymocowanym do podwozia. Nie skręcać nadmiernie przewodu hamulcowego. UWAGA: Podczas montażu wymienić podkładkę przyklejoną na klocku wewnętrznym lub zewnętrznym.
|
5. | Zdjąć osłonę piasty (A).
|
6. | Odgiąć zagięcie kołnierza nakrętki (B) i wykręcić nakrętkę piasty (C). |
7. | Wykręcić 6-milimetrowe śruby zabezpieczające tarczę hamulcową (A).
|
8. | Wymontować tarczę hamulca (B) z zespołu łożyska piasty. UWAGA: Jeżeli tarcza hamulcowa jest zablokowana na zespole łożyska piasty. Wkręcić dwie śruby 8 x 1,25 mm (C) w tarczę hamulcową, aby odepchnąć ją od zespołu łożyska piasty. Obrócić każdą śrubę o 90 stopni na raz, aby przekosić tarczę hamulca. |
9. | Wymontować zespół łożyska piasty (A).
|
10. | Sprawdzić, czy zespół łożyska piasty nie jest uszkodzony lub porysowany. |
11. | Zamontować zespół łożyska piasty w odwrotnej kolejności do procedury wymontowania, zwracając uwagę na następujące punkty:
|