| 1. | Wyłączyć zapłon. |
| 2. | Wymontować skrzynkę bezpieczników pod deską rozdzielczą, a następnie wymontować 2. przekaźnik główny PGM-FI (POMPA PALIWA) (A) ze skrzynki bezpieczników pod deską rozdzielczą.
|
| 3. | Zamontować skrzynkę bezpieczników pod deską rozdzielczą. |
| 4. | Włączyć zapłon (II). |
| 5. | Zmierzyć napięcie między stykiem nr 3 złączki 4-stykowej 2. przekaźnika głównego PGM-FI (POMPY PALIWA) a masą nadwozia.
Czy jest napięcie akumulatora? TAK - Przejść do punktu 10. NIE - Przejść do punktu 6. |
| 6. | Wyłączyć zapłon. |
| 7. | Odłączyć 20-stykową złączkę skrzynki bezpieczników pod pokrywą silnika. |
| 8. | Włączyć zapłon (II). |
| 9. | Zmierzyć napięcie między stykiem nr 5 złączki 20-stykowej (biała) w skrzynce bezpieczników pod pokrywą paliwa a masą nadwozia.
Czy jest napięcie akumulatora? TAK - Usunąć przerwę w przewodzie między skrzynką bezpieczników pod pokrywą silnika i skrzynką bezpieczników pod deską rozdzielczą.n NIE -
|
| 10. | Zmierzyć napięcie między stykiem nr 1 złączki 4-stykowej 2. przekaźnika głównego PGM-FI (POMPY PALIWA) a masą nadwozia.
Czy jest napięcie akumulatora? TAK - Przejść do punktu 16. NIE - Przejść do punktu 11. |
| 11. | Wyłączyć zapłon. |
| 12. | Rozłączyć złączkę 3-stykową wyłącznika bezwładnościowego. |
| 13. | Połączyć przewodem połączeniowym styki nr 1 i nr 3 złączki 3-stykowej wyłącznika bezwładnościowego.
|
| 14. | Włączyć zapłon (II). |
| 15. | Zmierzyć napięcie między stykiem nr 1 złączki 4-stykowej 2. przekaźnika głównego PGM-FI (POMPY PALIWA) a masą nadwozia.
Czy jest napięcie akumulatora? TAK - Wymienić wyłącznik bezwładnościowy.n NIE -
|
| 16. | Wyłączyć zapłon. |
| 17. | Połączyć przewodem styk nr 4 złączki 4-stykowej 2. przekaźnika głównego PGM-FI (POMPY PALIWA) do masy nadwozia.
|
| 18. | Zewrzeć linię SCS za pomocą HDS. |
| 19. | Rozłączyć złączkę A (44-stykową) ECM. |
| 20. | Sprawdzić ciągłość obwodu między masą nadwozia i końcówką A15 złączki modułu ECM.
Czy obwód jest zamknięty? TAK - Przejść do punktu 21. NIE - Naprawić przerwę w przewodzie między 2. przekaźnikiem głównym PGM-FI (POMPA PALIWA) i modułem ECM (A15).n |
| 21. | Wymontować skrzynkę bezpieczników pod deską rozdzielczą, a następnie ponownie zamontować 2. przekaźnik główny PGM-FI (POMPA PALIWA). |
| 22. | Zamontować skrzynkę bezpieczników pod deską rozdzielczą. |
| 23. | Połączyć przewodem styk A6 złączki modułu ECM z masą nadwozia.
|
| 24. | Włączyć zapłon (II). |
| 25. | Zmierzyć napięcie między stykiem A15 złączki modułu ECM i masą nadwozia.
Czy jest napięcie akumulatora? TAK - Przejść do punktu 26. NIE - Wymienić 2. przekaźnik główny PGM-FI (POMPA PALIWA).n |
| 26. | Wyłączyć zapłon. |
| 27. | Podłączyć złączkę A (44-stykową) ECM. |
| 28. | Otworzyć linię SCS za pomocą HDS. |
| 29. | Wyłączyć zapłon. |
| 30. | Włączyć zapłon (II) i w ciągu 2 sekund zmierzyć napięcie między stykiem nr 10 złączki 34-stykowej w skrzynce bezpieczników pod deską rozdzielczą a masą nadwozia.
Czy jest napięcie akumulatora? TAK - Przeprogramować moduł ECM, jeśli oprogramowanie nie jest najnowsze lub zamienić moduł ECM na sprawdzony w działaniu i sprawdzić ponownie. Jeśli objaw/wskazanie zniknie przy sprawdzonym w działaniu ECM, należy wymienić dotychczasowy moduł ECM następnie przejść do punktu 31. NIE - W razie potrzeby wymienić skrzynkę bezpieczników pod deską rozdzielczą, następnie przejść do punktu 31. |
| 31. | Wyłączyć zapłon. |
| 32. | Wymontować z podłogi osłonę dostępu. |
| 33. | Włączyć zapłon (II) i w ciągu 2 sekund zmierzyć napięcie między stykiem nr 2 złączki 4-stykowej zespołu zbiornika paliwa i masą nadwozia.
Czy jest napięcie akumulatora? TAK - Przejść do punktu 38. NIE - Przejść do punktu 34. |
| 34. | Wyłączyć zapłon. |
| 35. | Wymienić 2. przekaźnik główny PGM-FI (POMPY PALIWA). |
| 36. | Połączyć przewodem styki nr 1 i nr 2 złączki 4-stykowej 2. przekaźnika głównego PGM-FI (POMPY PALIWA).
|
| 37. | Włączyć zapłon (II) i w ciągu 2 sekund zmierzyć napięcie między stykiem nr 2 złączki 4-stykowej zespołu zbiornika paliwa i masą nadwozia.
Czy jest napięcie akumulatora? TAK - Wymienić 2. przekaźnik główny PGM-FI (POMPA PALIWA).n NIE - Naprawić przerwę w przewodzie między 2. przekaźnikiem głównym PGM-FI (POMPY PALIWA) i złączką 4-stykową zespołu zbiornika paliwa.n |
| 38. | Wyłączyć zapłon. |
| 39. | Sprawdzić ciągłość obwodu między stykiem nr 4 złączki 4-stykowej zespołu zbiornika paliwa a masą nadwozia.
Czy obwód jest zamknięty? TAK - Wymienić pompę paliwa.n NIE - Naprawić przerwę w przewodzie między złączką 4-stykową zespołu zbiornika paliwa a punktem G601.n |